Wydarzenia

Pokaz Pinko przyciągnął gwiazdy. "Marka dla kobiet, idących z duchem czasu"

Wydarzenia

Pokaz włoskiej marki Pinko. Gwiazdy zachwycone kolekcją

Na warszawskim pokazie włoskiej marki Pinko pojawiła się plejada polskich gwiazd i nie tylko. Wśród zaproszonych gości wyróżniał się ambasador Włoch w Polsce, który akurat zakończył swoją kadencję. Karolina Pisarek, Agnieszka Kaczorowska-Pela, Anna Dec i Natalia Janoszek opowiedziały o najnowszej kolekcji marki.

Pinko ma swój początek w 1980 roku we Włoszech. To luksusowa marka o międzynarodowym zasięgu. Jej założycielem jest Pietro Negra. Twórcy dedykują swoje projekty młodym kobietom, ceniącym jakość i podążanie za trendami.

To marka bardzo kobieca. Przez ponad 20 lat istnienia wyznaczaliśmy trendy i wyprzedzaliśmy swoje czasy. U nas karierę zaczynała Naomi Campbell. Nasza marka jako jedna z pierwszych doceniła znaczenie Internetu w świecie mody

Pokaz marki Pinko. Gwiazdy zachwycone kolekcją

Karolina Pisarek zaufała marce.

Bardzo lubię Pinko, dlatego, że zawsze są w trendach. Zawsze można coś dla siebie znaleźć i to w każdym rozmiarze. Rzeczy są bardzo ładne i w dobrej jakości

Anna Dec zachwyciła się energią, jaką dało się odczuć na pokazie.

Jest dużo ubrań romantycznych i takich klasycznych. I wariackich, takich typowo włoskich propozycji

Najnowsza kolekcja Pinko. Na co zwróciły uwagę gwiazdy?

Agnieszka Kaczorowska-Pela zainteresowała się kolekcją marki, która kojarzy jej się z tańcem.

Przede wszystkim bardzo odważnie, z taką wolnością w tym wszystkim. Kolory, czyli jest bardzo duża energia. Dla mnie też trochę tanecznie — dużo frędzli, dużo cekinów

Z kolei Natalia Janoszek podkreśliła, że stylistyka marki jest bardzo wyważona - odważna, ale nie emanuje seksem.

Lubię markę Pinko, ponieważ jest bardzo dziewczęca, świeża, ale nie za bardzo seksi, jest taka casual. Jest to marka dla kobiet, idących z duchem czasu

Czytaj też:

Źródło zdjęcia głównego: MWMEDIA

Pozostałe wiadomości