Materiał promocyjny

Styl, serce i pomoc. 13. Bal Fundacji TVN z obecnością BMW Polska

Klatka kluczowa-65338
Charytatywny Bal Fundacji TVN
Za nami 13. Charytatywny Bal Fundacji TVN. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia zebrano 5,37 mln złotych na dalsze działania wspierające walkę z kryzysem zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Partnerem magicznego wieczoru ponownie zostało BMW Polska, a goście Fundacji mieli zapewnioną usługę VIP Shuttle. – To dla nas zaszczyt pomagać – powiedział przedstawiciel BMW Polska.

Sukces Balu Fundacji TVN

Charytatywny Bal Fundacji TVN w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej przeszedł do historii w wielkim stylu. W wydarzeniu łączącym kulturę, rozrywkę i realną pomoc, jak co roku wzięły udział znane i lubiane osobistości, które chętnie otworzyły serca i portfele, by wesprzeć walkę z kryzysem zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.

Dotychczas Fundacja TVN przekazała już ponad 41 mln na ten cel, a podczas aukcji charytatywnych przedstawionych na balu, udało się zebrać kolejne 5 mln 370 tys. złotych. To ogromny sukces i źródło inspiracji do dalszych działań.

To wieczór podziękowań, ponieważ są wśród nas ludzie, dzięki którym Fundacja TVN istnieje. Są to przede wszystkim nasi widzowie, ale też wszyscy darczyńcy, którzy dziś się zebrali, to bardzo szczególny wieczór – tłumaczyła President and Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce, CEO TVN Kasia Kieli w „Co Za Tydzień”.

Tu rzeczywiście zbierają się ludzie, by wziąć udział w aukcjach, chcą pomagać, oddają swój czas, pieniądze, otwierają portfele, a więc i serca dla tych, którzy potrzebują – dodała.

Razem w szczytnym celu

Jedną z osób, która uświetniła wieczór swoją obecnością, była dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Spotykamy się tu po to, żeby nie tylko wspierać tych, którzy tego wsparcia potrzebują, ale też, żeby się zatrzymać, być ze sobą, rozmawiać i przypomnieć sobie, co tu i teraz jest najważniejsze – powiedziała.

BMW po raz kolejny Partnerem Balu Fundacji TVN

Wspólna chęć pomocy łączy zarówno uczestników Balu Fundacji TVN, jak i partnerów tego magicznego wieczoru.

Dzięki BMW Polska, które ponownie zostało partnerem uroczystości, goście Fundacji TVN mieli zapewnioną usługę VIP Shuttle w najnowszych limuzynach BMW serii 7.

Droga na Bal była więc niezwykle komfortowa i z pewnością wprawiła gości w dobry nastrój.

BMW serii 7 to model łączący elegancką stylistykę z dynamiką i komfortem, czyniąc jazdę prawdziwie unikalnym doświadczeniem. Jest ikoną nowoczesnego stylu, a każdy szczegół, od precyzyjnie dopracowanego wnętrza, po zaawansowane technologie, to świadectwo doskonałości.

W ramach ekspozycji goście Balu Fundacji TVN mogli także poznać inne modele marki, w tym BMW XM.

Modele BMW XM Label i BMW XM 50e wyznaczają standardy w segmencie samochodów wyczynowych, łącząc typową dla M siłę z przyszłościową technologią hybrydową plug-in.

"Łączy nas dawanie radości"

Podczas wydarzenia, BMW Polska reprezentowali dyrektor zarządzający Alexander Baraka oraz dyrektor marketingu Kacper Studencki.

Cieszymy się, że BMW po raz kolejny jest partnerem Charytatywnego Balu TVN – powiedział w „Co Za Tydzień” Kacper Studencki.

To dla nas zaszczyt pomagać i partnerować takiemu wydarzeniem. Myślę, że wiele nas łączy i dawanie radości to jest to, co przyświeca temu – dodał przedstawiciel BMW Polska.

Zaangażowanie uczestników, organizatorów i partnerów 13. Charytatywnego Balu Fundacji TVN przyniosło wiele radości, ale też przełoży się na realną pomoc dla dzieci i młodzieży.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości