Sukces Balu Fundacji TVN
Charytatywny Bal Fundacji TVN w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej przeszedł do historii w wielkim stylu. W wydarzeniu łączącym kulturę, rozrywkę i realną pomoc, jak co roku wzięły udział znane i lubiane osobistości, które chętnie otworzyły serca i portfele, by wesprzeć walkę z kryzysem zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.
Dotychczas Fundacja TVN przekazała już ponad 41 mln na ten cel, a podczas aukcji charytatywnych przedstawionych na balu, udało się zebrać kolejne 5 mln 370 tys. złotych. To ogromny sukces i źródło inspiracji do dalszych działań.
– To wieczór podziękowań, ponieważ są wśród nas ludzie, dzięki którym Fundacja TVN istnieje. Są to przede wszystkim nasi widzowie, ale też wszyscy darczyńcy, którzy dziś się zebrali, to bardzo szczególny wieczór – tłumaczyła President and Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce, CEO TVN Kasia Kieli w „Co Za Tydzień”.
– Tu rzeczywiście zbierają się ludzie, by wziąć udział w aukcjach, chcą pomagać, oddają swój czas, pieniądze, otwierają portfele, a więc i serca dla tych, którzy potrzebują – dodała.
Razem w szczytnym celu
Jedną z osób, która uświetniła wieczór swoją obecnością, była dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska.
– Spotykamy się tu po to, żeby nie tylko wspierać tych, którzy tego wsparcia potrzebują, ale też, żeby się zatrzymać, być ze sobą, rozmawiać i przypomnieć sobie, co tu i teraz jest najważniejsze – powiedziała.
BMW po raz kolejny Partnerem Balu Fundacji TVN
Wspólna chęć pomocy łączy zarówno uczestników Balu Fundacji TVN, jak i partnerów tego magicznego wieczoru.
Dzięki BMW Polska, które ponownie zostało partnerem uroczystości, goście Fundacji TVN mieli zapewnioną usługę VIP Shuttle w najnowszych limuzynach BMW serii 7.
Droga na Bal była więc niezwykle komfortowa i z pewnością wprawiła gości w dobry nastrój.
BMW serii 7 to model łączący elegancką stylistykę z dynamiką i komfortem, czyniąc jazdę prawdziwie unikalnym doświadczeniem. Jest ikoną nowoczesnego stylu, a każdy szczegół, od precyzyjnie dopracowanego wnętrza, po zaawansowane technologie, to świadectwo doskonałości.
W ramach ekspozycji goście Balu Fundacji TVN mogli także poznać inne modele marki, w tym BMW XM.
Modele BMW XM Label i BMW XM 50e wyznaczają standardy w segmencie samochodów wyczynowych, łącząc typową dla M siłę z przyszłościową technologią hybrydową plug-in.
"Łączy nas dawanie radości"
Podczas wydarzenia, BMW Polska reprezentowali dyrektor zarządzający Alexander Baraka oraz dyrektor marketingu Kacper Studencki.
– Cieszymy się, że BMW po raz kolejny jest partnerem Charytatywnego Balu TVN – powiedział w „Co Za Tydzień” Kacper Studencki.
– To dla nas zaszczyt pomagać i partnerować takiemu wydarzeniem. Myślę, że wiele nas łączy i dawanie radości to jest to, co przyświeca temu – dodał przedstawiciel BMW Polska.
Zaangażowanie uczestników, organizatorów i partnerów 13. Charytatywnego Balu Fundacji TVN przyniosło wiele radości, ale też przełoży się na realną pomoc dla dzieci i młodzieży.
Źródło zdjęcia głównego: crab