Materiał promocyjny

Wyjątkowa kolekcja śniadaniowa Pauliny Krupińskiej dla Homla. "To było w mojej głowie od wielu lat"

Paulina Krupińska dla Homla
Paulina Krupińska zaprojektowała wyjątkową wystawę śniadaniową dla Homla
Paulina Krupińska zmierzyła się z nowym, ciekawym wyzwaniem. Jako ambasadorka marki Homla zaprojektowała zastawę śniadaniową Lovely Life, która uzupełnia nową letnią kolekcję dodatków do wnętrz Hamptons, inspirowaną nadmorskim stylem w biało-niebieskiej kolorystyce.

Paulina Krupińska z wyjątkową kolekcją dla Homla

Paulina Krupińska w rozmowie z "Co za Tydzień" powiedziała:

- Moja kolekcja Lovely Life, którą stworzyłam we współpracy z Homla, była w mojej głowie od wielu, wielu lat. Ja takich dodatków szukałam. To są piękne kubeczki z serduszkami, piękne miseczki ze sloganami, talerzyki. To było moje marzenie, które dotychczas uważałam, że nie da się tego wszystkiego zrealizować. Mnie brakowało takich przyjemnych, z przymrużeniem oka, dodatków do wnętrz — mówiła.

Kamila Szczawińska dodała:

- To nie są tylko przedmioty, jakieś kolejne gadżety, które są wrzucone do domu, które mamy kupować, tylko cała ta kolekcja ma przesłanie, ma właśnie pokazywać, w jaki sposób można pięknie tworzyć przyjaźnie relacje i jak te śliczne gadżety różne mogą nam w tym towarzyszyć — mówiła modelka.

Dla wielu osób dom to nie tylko miejsce, to przestrzeń, w której odnajdujemy siebie. Pomogą nam w tym dodatki dopasowane do charakteru i stylu domowniku.

Klaudia Halejcio w rozmowie z "Co za Tydzień" dodała:

- U mnie jest na przykład w domu bardzo dużo jasnej przestrzeni, bieli, co powoduje, że na przykład kiedy wchodzą kolekcje, które są jakieś takie tematyczne, ja mogę łatwo zmienić, wymienić poduszki, wymienić narzuty, zmienić lampy i nagle budujemy zupełnie inną przestrzeń i ten dom może podążać również za trendami — dodała.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości