Marka Rituals otworzyła w Warszawie 22. polski sklep stacjonarny. To kolejne wyjątkowe miejsce, które pomoże swoim klientom w celebrowaniu codziennych przyjemności. W nowej lokalizacji przy ul. Marszałkowskiej pojawił się założyciel marki, Raymond Cloosterman, a także stałe klientki - Karolina Ferenstein-Kraśko i Natalia Klimas, które opowiedziały, jak dbają o siebie na co dzień.
Rituals to marka oddana idei pielęgnowania trzech sfer życia: ciała, umysłu i duszy. Zachęca, by pozornie nieistotne momenty dnia codziennego zamieniać w małe przyjemności, którymi możemy się cieszyć i je celebrować. Przyjemna kąpiel, relaksujący zapach zapalonej świecy – to te momenty przyjemnie otulają uczuciem komfortu i dobrego samopoczucia.
Rituals na polskim rynku już od 20 lat
Marka holenderskich kosmetyków Rituals po raz pierwszy weszła na polski rynek 20 lat temu i od razu podbiła serca Polaków. Z okazji tej wyjątkowej rocznicy, na początku marca otwarto 22. polski sklep stacjonarny. To wydarzenie nie mogło odbyć się bez obecności założyciela marki, Raymonda Cloostermana.
- Zaczynaliśmy od jednego sklepu, w Amsterdamie. Dziś mamy ich ponad 1000. Marka pojawiła się w Polsce stosunkowo późno, ale mamy ambitne plany, chcemy otworzyć w tym roku 20 salonów. Ludzie lubią nasze produkty. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy - mówił CEO marki.
Stałą bywalczynią sklepów Rituals okazuje się być Karolina Ferenstein-Kraśko, która w charakterystycznych dla marki piankach myjących, zakochała się od pierwszego wejrzenia.
- W moim przypadku oczywiście jak zwykle muszą być z tym związane konie. W czasie jednej z podróży na zawody jeździeckie odkryliśmy Rituals. Moje dzieci pierwsze przyniosły mi do domu pianki pod prysznic i absolutnie przepadłam - zdradziła.
Producent już na samym początku za cel obrał sobie dbałość o dobre samopoczucie swoich klientów. Stąd Polacy bardzo chętnie wybierają Rituals na prezent. W sklepach stacjonarnych mogą liczyć dodatkowo na profesjonalną pomoc w doborze podarunku oraz jego piękne opakowanie.
- To po prostu wygląda elegancko na półce. To jest piękne, pięknie wykonane, to jest dekoracja. Oprócz tego, że też pięknie pachnie i ma w sobie taką pozytywną energię - opowiada Natalia Klimas.
Wspomniana pozytywna energia bierze się z głównego założenia marki.
- Rituals to uważność, dobre samopoczucie. Staramy się pomóc naszym klientom w osiągnięciu takiego stanu. Na co dzień jesteśmy zabiegani, zapominamy, czym są małe przyjemności. My o to dbamy i pomagamy je na nowo odkryć - mówił Raymonda Cloosterman.
Rituals dba o zrównoważony rozwój. Marka certyfikowana B Corp™
Marka dba jednak nie tylko o swoich klientów, ale i o środowisko naturalne. Za tę działalność zyskała certyfikat B Corp™. To jeden z najbardziej cenionych i najtrudniejszych do uzyskania certyfikatów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Cała moja rodzina używa tych kosmetyków, rzeczywiście się świetnie sprawdzają. Są eco-trendy, ich podejście do zrównoważonego rozwoju pasuje do mojego podejścia do życia - tłumaczy Karolina Ferenstein-Kraśko.
Natalia Klimas dodaje też, że dbanie o siebie to must have dzisiejszych czasów i bynajmniej nie jest to egoistyczne podejście.
- Dbanie o siebie to jest też dbanie o swoje dziecko i dbanie o siebie jest też jakąś absolutną podstawą. Odkąd zostałam mamą rozumiem to o wiele lepiej niż kiedyś. O tym jest ta marka, by mieć czas dla siebie, żeby móc zadbać o siebie, podróżować, celebrować życie - podsumowuje.
Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie TUTAJ.
Przeczytaj też:
Przemówienie zdobywcy Oscara przejdzie do historii. "Spędziłem rok w obozie dla uchodźców"
Anna Lewandowska pochwaliła się zdjęciem z żoną Leo Messiego. Antonela Roccuzzo odpowiedziała
John Travolta nie mógł powstrzymać łez. Łamiącym głosem mówił o zmarłych przyjaciółkach