Kamery "Co za tydzień" bacznie obserwowały przebieg wydarzenia organizowanego przez Amazon, które przyciągnęło mnóstwo osobowości ze świata show-biznesu. Jednym z najważniejszych chwil wieczoru był wyjątkowy pokaz mody uwielbianego duetu Paprocki Brzozowski. Zobaczcie relację z tego wieczoru.
Na zaproszonych gości czekało mnóstwo atrakcji. Wiele gwiazd, które uwielbiają zakupy online, spotkaliśmy w strefie Amazon.
"Świętujemy Prime Day, największy festiwal okazji zakupowych, który odbędzie się na Amazon.pl 16-17 lipca. Na naszych gości czeka pokaz duetu Paprocki i Brzozowski oraz wstęp do strefy Amazon Prime, gdzie goście będą mogli spersonalizować koszulki przygotowane specjalnie przez projektantów" - powiedziała Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader amazon.pl.
Gwiazdy świętują nadchodzący Amazon Prime Day
Olivier Janiak z "Co za Tydzień" podczas wydarzenia Amazon rozmawiał z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Niekwestionowaną polską ikoną i pasjonatką mody. Za co gwiazda ceni projekty duetu Paprocki Brzozowski?
"Kochają kobiety i kochają naprawdę szczerze. Kochają kobiecość w każdym aspekcie. Ja zawsze jak wybieram stroje od nich, czuję się otulona, zaopiekowana i taka pięknie doprawiona tą kobiecością. Oni też pięknie rozbierają kobiety. Nikt tak nie rozbiera kobiet jak Paprocki Brzozowski, co widać. Te stroje są dosyć zauważalne, ale jednak trzymające dobry smak" - powiedziała.
Jedną z atrakcji przygotowanych dla zebranych gości była możliwość spersonalizowania koszulki zaprojektowanej przez Paprockiego i Brzozowskiego. Zdecydowali się na to między innymi Sandra Kubicka i Aleksander Milwiw Baron, dla których było to pierwsze publiczne wystąpienie od chwili, gdy w ich życiu pojawił się wyczekiwany synek.
"Bardzo lubię personalizowane rzeczy. Myślę, że to jest domena artystycznych dusz, żeby wyrażać siebie w taki oryginalny sposób. U mnie dużo rzeczy jest personalizowanych od ubrań przez rower, który mam jedyny taki na świecie. Nawet gitary, które mam na scenie, są personalizowane, także absolutnie lubię się wyrażać poprzez przedmioty" - powiedział muzyk.
Co ciekawe, cały dochód ze sprzedaży koszulek zostanie przeznaczony na szczytny cel.
"T-shirt zaprojektowany przez nas, ale cała reszta to jest właśnie taka pełna dowolność i z perspektywy projektanta to jest niesamowita kreatywność, żeby dać możliwość innym osobom, które naprawdę chcą to założyć, żeby ten T-shirt stworzyły po swojemu. Więc jesteśmy bardzo ciekawi tych wszystkich wariacji, które powstaną. A dodatkowo bardzo fajną rzeczą jest, że cały dochód ze sprzedaży tych T-shirtów jest przeznaczony na fundację Dajemy Dzieciom Siłę, więc jest to szczytny cel przy okazji" - usłyszeliśmy od projektantów.
Polacy kochają zakupy online. Amazon szykuje dla nich wielkie wydarzenie!
"Badanie Amazon.pl i Breeze pokazuje, że Polacy oprócz tego, że chcą podczas zakupów online zaoszczędzić, bo dla nich ważna jest atrakcyjna cena, to 65% mówi o tym, że one są po prostu wygodne. Coraz popularniejsze stają się subskrypcje i w ramach takich subskrypcji, które pomagają, aby te zakupy online stały się jeszcze bardziej wygodne, nasi polscy konsumenci, ale w sumie tak naprawdę też globalni, oczekują darmowej, szybkiej dostawy" - wyjaśniła Katarzyna Ciechanowska-Ciosk.
O miłości do rozsądnych zakupów online opowiedziała również Joanna Koroniewska.
"Ja kocham kupować online, dlatego że to nie jest kompletnie strata czasu. Dla mnie najważniejsze w kupowaniu jest to, żeby dostarczono mi bardzo szybko przesyłkę i najlepiej, żebym nie zapłaciła za tę przesyłkę, co w przypadku zakupów na Amazon.pl jest fantastyczne, bo mogę rzeczywiście dostać na następny dzień" - wyjaśniła.
Podczas gdy ponad 350 gości uczestniczyło we wspólnej kolacji, na zapleczu trwały ostatnie przygotowania do pokazu.
"Najfajniejszą rzeczą jest to, że w dalszym ciągu mamy poczucie i uczucie, że jest to prawie jak nasz pierwszy raz. Z tego względu, że nawet dzisiaj na przymiarkach i na próbach Marcin się tak wzruszył, że musiał odejść od naszego stołu, który był wybiegiem. I to było bardzo urocze, naprawdę, bo to jest takie bardzo prawdziwe, po prostu. [...] Cały czas tę kobiecą sylwetkę celebrujemy. Odmieniamy na wiele sposobów. Uważam, że nie ma jednej idealnej kobiecej sylwetki, tylko jest wiele typów sylwetek. Chodzi nam najbardziej o to, żeby na początku była tajemnica, a później człowiek, obserwator tej kobiety rozszyfrowuje, co jest dalej, co jest dalej, co jest pod spodem. [...] Cudownie jest rozbierać kobiety i ubierać kobiety, więc rzeczywiście chcielibyśmy gloryfikować cały czas piękno kobiety, bo one nas inspirują i one są dla nas największą inspiracją, niesłabnącą od lat" - usłyszeliśmy od projektantów, głównych gwiazd wydarzenia Amazon.
Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim newsy rozrywkowe, kulturalne i show-biznesowe, ale znaczną częścią naszej codziennej pracy są także cykle i wywiady, które regularnie pojawiają się na stronie. Możecie nas znaleźć również na Instagramie, Facebooku i TikToku. Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony czas.
- Księżna Zofia z kieliszkiem wina w zębach powoziła bryczką. Filmik stał się hitem w sieci
- Dorota Wellman udzieliła wywiadu z synem. Jakub Wellman opowiedział o hejcie
- Eva Longoria zaskoczyła wyznaniem. Jest spokrewniona z Meryl Streep?
Źródło zdjęcia głównego: Screen z programu "Co za tydzień"