W plebiscycie znalazły się kategorie takie jak "Skarby skóry", "Kosmetyczne majstersztyki" oraz "Strefa dżentelmena". Szczególne uznanie zdobyła kampania "MAMY czas na zdrowie", doceniona zarówno w kategorii edukacyjnej, jak i profilaktyki zdrowotnej.
Wszystkie nagrody, oprócz głosów użytkowników serwisu DOZ.pl, były również oceniane przez ambasadorów, którzy starannie testowali produkty.
Na czerwonym dywanie pojawiły się m.in. Jessica Mercedes, Anna Dec, Katarzyna Sokołowska, Marta Żmuda Trzebiatowska, Oliwia Bieniuk oraz Bogna Sworowska, a oprawę muzyczną zapewnili Margaret i Baranovski, którzy zamknęli wieczór wyjątkowym duetem. Gospodarzami wydarzenia byli Gabi Drzewiecka i Olivier Janiak.
Ambasadorki plebiscytu w rozmowie z ekipą programu "Co Za Tydzień" podzieliły się swoimi sposobami na zachowanie zdrowia i pięknego wyglądu. Katarzyna Sokołowska została ambasadorką kategorii "Kosmetyczne boostery".
"[…] wydaje mi się, że jest to temat we współczesnym świecie. Czegóż więcej potrzebujemy jak doładowanie, wzmacnianie, zadbanie o swoją kondycję, wygląd, psychikę. O tym to jest" – wyjaśniła znaczenie kategorii.
"Jestem pewna, że dbanie o siebie już nie jest tylko opcją w naszym życiu, jest naszą odpowiedzialnością i obowiązkiem. Dbanie, badanie się, to też. Ta świadomość rośnie. Dbanie o swoją kondycję, aktywność fizyczna, dbanie o swój wygląd. To jest taka kompletna potrzeba" – dodała.
Z kolei dziennikarka Anna Dec podkreśliła wagę przemyślanej pielęgnacji.
"[…] jestem trochę takim skin care freakiem, health care freakiem dlatego, że bardzo dbam o swoje zdrowie, skórę. Traktuję ciało jak świątynię mojego pogodnego najczęściej ducha. […] teraz już sam produkt i zapewnienie producenta nie wystarczy. I widzę, że ludzie i w sieci i w ogóle konsumenci potrzebują wiedzy, podstaw i potwierdzenia, że to będzie działało i że nie zrobi nam krzywdy. Najpierw musimy zadbać o siebie, żeby później móc dbać o innych" – mówiła.
Wieczór ten był wyjątkowy nie tylko ze względu na przyznane nagrody, ale również atmosferę pełną inspiracji. Wiceprezes spółki DOZ.pl. sp. z o.o., Rafał Wosztyl, zdradził motywację stojącą za stworzeniem plebiscytu.
"Dzisiejsza gala jest zwieńczeniem I plebiscytu Znakomitość Roku DOZ.pl. Postanowiliśmy powołać tę inicjatywę po to, żeby dać naszym użytkownikom platformę do tego, żeby wyrazili własną opinię o produktach, które na co dzień oglądają, kupują. Po to żeby mogli wskazać trendy. [...] Wręczamy nagrody w 17 kategoriach. Równolegle nasi ambasadorzy testują produkty w poszczególnych kategoriach, oceniają je. Później mamy nagrodę trendmaster, hit sprzedażowy i debiut roku. Taką kwintesencją całego plebiscytu jest wybór kampanii edukacyjnej. Stawiamy bardzo mocno na edukację i ten aspekt jest dla nas niezwykle istotny" – wyjaśnił.
Lista zwycięzców oraz informacje o wyróżnionych produktach są dostępne na dedykowanej stronie w serwisie DOZ.pl.
Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim newsy rozrywkowe, kulturalne i show-biznesowe, ale znaczną częścią naszej codziennej pracy są także cykle i wywiady, które regularnie pojawiają się na stronie. Możecie nas znaleźć również na Instagramie, Facebooku i TikToku. Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony czas.
Czytaj też:
- Uczestniczka "Top Model" wzięła ślub w Wietnamie. Pojawiła się w oryginalnej kreacji
- Mąż Roksany Węgiel sporo schudł i pochwalił się przemianą. "Powoli do celu"
- Leonardo DiCaprio skończył 50 lat. Sprawdźcie, czego nie wiecie o życiu słynnego aktora
Źródło zdjęcia głównego: "Co Za Tydzień"