Materiał promocyjny

Francja kontra Polska na boisku. A w biznesie? Co działo się za kulisami "Meczu Gwiazd" w Łodzi?

Zrzut ekranu 2025-06-16 135932
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi
Mecz Gwiazd 2025. Strefa sponsorów
Mecz Gwiazd 2025. Strefa sponsorów
7 czerwca 2025 roku na stadionie Widzewa w Łodzi odbył się wyjątkowy "Mecz Gwiazd", który połączył piłkę nożną, francusko-polską przyjaźń i… wartości zdrowego stylu życia. Na murawie zobaczyliśmy m.in. Grzegorza Krychowiaka i Zbigniewa Bońka, ale prawdziwe emocje toczyły się również poza boiskiem – w strefie kibica. Swoje miejsce miały tam znane marki, m.in. Bonduelle, Caudalie, czy Bricomarché i Intermarché, które nie tylko kibicowały, ale i inspirowały. Głos zabrali też przedstawiciele firm – Krzysztof Chmura z Bonduelle, Sławomir Czarnecki z Bricomarche i Intermarche oraz Adrian Jagodziński z Caudalie. Co działo się podczas tego wydarzenia? Sprawdź!

"Mecz Gwiazd" 2025 w Łodzi – co się działo?

Łódź była gospodarzem jednego z najbardziej medialnych wydarzeń sezonu. "Mecz Gwiazd" 2025 rozgrzał kibiców, zanim jeszcze piłka dotknęła murawy. W składach pojawili się legendarni gracze, tacy jak Grzegorz Krychowiak i Zbigniew Boniek. Atmosfera? Gorąca, choć nie tylko z powodu sportowych emocji. Stadion Widzewa zamienił się w arenę francusko-polskiej rywalizacji – i przyjaźni.

Wydarzenie miało charakter nie tylko rozrywkowy, ale i symboliczny. Przypominało, jak ważne są wspólne inicjatywy, które łączą kraje i kultury. Dla kibiców była to też świetna okazja, by zobaczyć swoich idoli na żywo – i to w zupełnie nietypowych składach. Po jednej stronie boiska – gwiazdy znane z reprezentacji Polski, po drugiej – goście z Francji. Smaczku dodawał fakt, że niektórzy menadżerowie i szefowie firm po raz pierwszy występowali przeciwko sobie w takim układzie!

Bonduelle w strefie kibica na "Meczu Gwiazd"

Przed meczem tłumy kibiców krążyły w strefie partnerów, gdzie można było nie tylko zrobić zdjęcie z celebrytami, ale też dowiedzieć się czegoś o... brokułach i diecie roślinnej. Stoisko Bonduelle przyciągało uwagę – a wszystko za sprawą dyrektora generalnego firmy, Krzysztofa Chmury, który z uśmiechem opowiadał o misji marki.

Bonduelle wspiera dobrostan planety i ludzi. Dzisiejsza impreza jest imprezą sportową. Pamiętajmy, że wcześniej były zawody dla dzieciaków piłkarskie. Staramy się być firmą, która wspiera takiego rodzaju wydarzenia, w których wspieramy dobry styl życia, sport jako sposób na dobre zdrowie – mówił z pasją, podkreślając, że obecność firmy na takim wydarzeniu jak "Mecz Gwiazd" to coś więcej niż marketing.

Jak zauważył Krzysztof Chmura – jego szef grał w drużynie francuskiej, a kolega w polskiej. Emocje? Gwarantowane!

Caudalie na "Meczu Gwiazd"

Na "Meczu Gwiazd" marka Caudalie także nie mogła przejść niezauważona. Przy stoisku spotkaliśmy Adriana Jagodzińskiego – General Managera Caudalie Polska, który z entuzjazmem opowiadał o tym, jak marka łączy troskę o ciało z wartościami, które niesie sport.

Budowanie poczucia własnej wartości to coś, z czym wszyscy mamy do czynienia. I my jako Caudalie chcemy pomagać ludziom czuć się dobrze we własnej skórze – mówił Adrian Jagodziński.

Brzmi jak slogan? A jednak nabrał realnego wymiaru, gdy wokół kręcili się młodzi kibice, rodziny z dziećmi i fani piłki. Marka Caudalie, znana z naturalnych składników i francuskiej klasy, idealnie wpisała się w klimat wydarzenia, gdzie sport spotyka się z lifestylem.

Bricomarché i Intermarché na "Meczu Gwiazd"

Na stadionie był też Sławomir Czarnecki - Prezes Bricomarché i Intermarché w Polsce oraz Bartłomiej Tarłowski odpowiedzialny za organizację specjalnego wydarzenia z ramienia Grupy Muszkieterów.

Pasja, współdziałanie i duch fair-play są w Grupie Muszkieterów niezwykle ważne. Marka chętnie angażuje się w życie lokalnej społeczności. W ramach projektu “Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń. Puchar Muszkieterów" dajemy szansę lokalnym klubom, by mogły sięgnąć po sportowe marzenia… - mówił Bartłomiej Tarłowski.

W meczu wzięli udział – drużyna polska Krzysztof Gapys członek zarządu Bricomarche i Intermarche w Europie, Mariusz Andrzejczak, Dyrektor Sprzedaży Bonduelle Polska, drużyna francuska – Cyrille Auguste Dyrektor Generalny Bonduelle Europe.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości