- Serena Williams i jej rodzina przybyli do Paryża z okazji Igrzysk Olimpijskich
- Gwiazda tenisa i jej dzieci nie zostały obsłużone w restauracji w Paryżu
- Wiadomość o incydencie tenisistka zamieściła na swoim profilu na platformie X (dawniej Twitter)
- Hotel odpowiedział na zarzuty Sereny Williams
Serena Williams i jej rodzina przybyli do Paryża z okazji Igrzysk Olimpijskich. Podczas ceremonii otwarcia, która miała miejsce 26 lipca, gwiazda tenisa niosła pochodnię razem z innymi sportowcami. Po ceremonii otwarcia pozostała w stolicy Francji i uczestniczyła w różnych wydarzeniach olimpijskich. Obserwowała między innymi mecz, w którym serbski tenisista Novak Djokovic pokonał Hiszpana Carlosa Alcaraza i zdobył złoto w turnieju singlowym mężczyzn.
Resztę artykułu przeczytasz pod materiałem wideo:
Restauracja nie wpuściła Sereny Williams. Tenisistka pożaliła się w sieci
W poniedziałek, 5 sierpnia Serena Williams ujawniła na portalu X, że The Peninsula Hotel w Paryżu odmówił jej i jej dzieciom – 6-letniej Alexis Olympi Jr. oraz 11- miesięcznej Adirze River– stolika w swojej restauracji.
"W @PeninsulaParis, odmówiono mi stolika na dachu, aby zjeść w pustej restauracji. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką sytuacją, zwłaszcza z dziećmi. Zawsze jest pierwszy raz #Olympic2024"- napisała.
Odpowiedź restauracji i hotelu ws. Sereny Williams
Na odpowiedź ze strony restauracji nie trzeba było długo czekać. Już w poniedziałek wieczorem The Peninsula Paris odpowiedział Serenie Willams na jej post, wyjaśniając zaistniałą sytuację.
"Droga Pani Williams, Prosimy o przyjęcie naszych najgłębszych przeprosin za rozczarowanie, jakie spotkało panią tej nocy. Niestety, nasz bar na dachu był w pełni zarezerwowany, a jedyne wolne stoliki, które pani widziała, należały do naszej restauracji gourmet, L’Oiseau Blanc, która również była w pełni zarezerwowana" - czytamy w pierwszym poście.
W kolejnym poście dodano:
"Zawsze byliśmy zaszczyceni, mogąc panią gościć i zawsze będziemy gotowi panią ponownie powitać".
Hotel The Peninsula Paris również rozesłał mediom oświadczenie. Z niego dowiadujemy się, że lokal był w pełni zarezerwowany, kiedy przyszła do niego gwiazda tenisa. Obiekt przeprosił za zaistniałą sytuację.
"W odpowiedzi na tweet pani Williams, dla której mamy najwyższy podziw i szacunek, podobnie jak dla wszystkich naszych cenionych gości; możemy jedynie powtórzyć nasze najgłębsze przeprosiny za jej odczucia w związku z tą sytuacją. Dzisiaj, 5 sierpnia, nasz bar na dachu był niestety w pełni zarezerwowany, a jedyne wolne stoliki w tym czasie należały do naszej restauracji gourmet, L’Oiseau Blanc, która również była w pełni zarezerwowana tej nocy. Zawsze była i zawsze będzie mile widziana z rodziną w The Peninsula" - czytamy.
Pracownik restauracji wyjaśnił, że nie poznali Sereny Williams
Pracownik restauracji L’Oiseau Blanc Maxime Mannevy wyjaśnił, co się wydarzyło tego dnia magazynowi Variety. Stwierdził, że Serena Williams była "nie do rozpoznania", kiedy przybyła do restauracji z inną dziewczynką i wózkiem dziecięcym.
"Kiedy przyszła, były tylko dwa wolne stoliki, które były zarezerwowane przez klientów hotelu. Mój kolega nie rozpoznał jej i czuje się okropnie. Powiedział jej to, co powiedziałby każdemu innemu klientowi, czyli aby poczekała na dole w barze na dostępny stolik. To absolutnie nie było personalne" - powiedział.
Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim newsy rozrywkowe, kulturalne i show-biznesowe, ale znaczną częścią naszej codziennej pracy są także cykle i wywiady, które regularnie pojawiają się na stronie. Możecie nas znaleźć również na Instagramie, Facebooku i TikToku. Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony czas.
Czytaj też:
- Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez już po ślubie? Ten wpis sportowca rodzi wiele pytań
- Kolejna śmierć i cios dla księcia Harry'ego. "Kiedyś to byłoby nie do pomyślenia"
- Zac Efron przerwał milczenie. Kilka dni temu trafił do szpitala. Wiadomo, jak się czuje
Autor: Kamila Jamrożek
Źródło zdjęcia głównego: Getty Images