Małgorzata Socha jest polską aktorką, której popularność przyniosły przede wszystkim role w serialach telewizyjnych. Gwiazda wykreowała kultową postać Violetty Kubasińskiej w produkcji "BrzydUla". Charakterystyczne przekręcanie znanych powiedzeń połączone z niezwykłą charyzmą Małgorzaty Sochy stworzyły mieszankę wybuchową, która bez problemów trafiła do serc widzów.
Prywatnie Małgorzata Socha jest mamą trójki dzieci: Zofii, Barbary i Stanisława. Aktorka w 2008 roku poślubiła inżyniera Krzysztofa Wiśniewskiego.
Małgorzata Socha po raz pierwszy na planie zdjęciowym z rodziną
Chociaż do świąt zostało jeszcze trochę czasu, w domu Małgorzaty Sochy bożonarodzeniowa atmosfera zdążyła się już rozgościć. Wszystko za sprawą kampanii świątecznej dla marki Apart. Dla aktorki jest to wyjątkowe doświadczenie. Po raz pierwszy pracuje na planie zdjęciowym ze swoimi najbliższymi.
- Przyznam szczerze, że to jest dla mnie niecodzienna sytuacja. Nigdy nie miało miejsca to, żebym się znalazła na planie filmowym, zdjęciowym z moją rodziną. W tym wyjątkowym projekcie jesteśmy tutaj wszyscy razem ja z moim mężem, z moimi dziećmi i z moją mamą — powiedziała Małgorzata Socha.
Marcin Tyszka o pracy na planie kampanii Apartu
Marcin Tyszka przyznał, że praca z całą rodziną nie należy do łatwych. Zdradził, że musiał posłużyć się przekupstwem!
- Cała rodzina to jest żywioł nieokiełznany zupełnie. Gosia, wiadomo, profesjonalistka, super aktorka, ale już Krzyś (mąż Małgorzaty Sochy - przyp. red.) nie ma tak dużo do czynienia z kamerą. Mama Gosi natomiast miała okazję pracować już parę razy na dużych sesjach, tak że wie, na czym to polega. No ale dzieci — to jest niebo i piekło, wszystko w jednym — powiedział Marcin Tyszka, i dodał:
- Przekupujemy wszystkim, co się da, żeby tylko chciały patrzeć w aparat wujka Tysia.
I oto chodziło twórcom kampanii. W tym roku miało być rodzinnie, ciepło i naturalnie.
- W tym roku święta w kampanii Apart będą radosne, pełne zabawy, uśmiechu, wygłupów — wszystkiego, co się z ciepłem i domem kojarzy — powiedział Michał Stawecki, dyrektor marketingowy firmy Apart.
Praca przy kampanii świątecznej to ogromne wyzwanie i dla twórców. Szczególnie gdy realizuje się ją w czerwcu. Jak z tym wyzwaniem poradziła sobie stylistka? Tego dowiecie się, oglądaj fragment niedzielnego wydania programu "Co za Tydzień".
A efekty wspólnej pracy możecie zobaczyć w mediach społecznościowych marki Apart:
Oczy całego świata skierowane są w stronę Ukrainy i nasze również. Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie TUTAJ.
Przeczytaj też:
- Filip Chajzer potwierdził plotki o zaręczynach? "Kwiaty dla narzeczonej kupił"
- Była kochanka księcia Harry'ego opowiedziała o ich romansie. Miał ksywę "Bobas"
- Martyna Wojciechowska o przyszłości córki. Maria pójdzie w jej ślady?
Źródło zdjęcia głównego: "Co za Tydzień"