Materiał promocyjny

Marka Bytom świętuje 80. urodziny! Plejada gwiazd na uroczystym evencie

Bytom
80. urodziny marki Bytom

Od 1945 roku Bytom nieprzerwanie łączy kunszt rzemiosła, doświadczenie najlepszych krawców i współczesne wzornictwo. To uczyniło ją ikoną polskiego krawiectwa męskiego, szczególnie znaną z szycia najwyższej jakości garniturów. Z okazji 80. urodzin marki gwiazdy, zaproszeni goście i ambasador marki Marcin Dorociński, spotkali się w Warszawie.

Od początku istnienia marka Bytom wyróżniała się dbałością o detale, kunsztem krawieckim i wysoką jakością materiałów. Dzięki temu przez osiem dekad firma zyskała uznanie wśród pokoleń mężczyzn ceniących klasyczny styl z nutą nowoczesności.

Marka Bytom ma już 80 lat!

Z okazji 80-lecia swojej działalności Bytom zorganizował wyjątkowy event, który odbył się w prestiżowej lokalizacji, nawiązującej do klasycznego, eleganckiego stylu marki. Wydarzenie zgromadziło wielu znakomitych gości, w tym przedstawicieli świata mody, kultury i sztuki. Wśród nich nie mogło zabraknąć ambasadora marki, Marcina Dorocińskiego, który od lat współpracuje z Bytomiem, reprezentując wartości marki: klasykę, styl i ponadczasową elegancję.

"To jest nasza prezentacja z jednej strony kolekcji, która opowiada o dekadach garnituru, czyli opowiada o tym, jak Bytom przez te 80 lat się zmieniał, jak zmieniała się moda. Z drugiej strony prezentujemy też bieżącą kolekcję, w której pokazujemy nasze propozycje na 2025 rok" - powiedziała dyrektorka marki Bytom, Agnieszka Korsak-Pospiszyl.

Na kilka słów zdecydował się również Piotr Kuczak, dyrektor marketingu marki Bytom.

"Wartości, którymi my się kierujemy, mamy tak naprawdę bardzo mocno podkreślane z kampanii na kampanię. To jest męstwo, braterstwo, taka męska przyjaźń, pokoleniowość jest dla nas bardzo ważna. Jesteśmy też marką, która ceni sobie jakość i autentyczność".

80. urodziny marki Bytom. Relacja z wydarzenia

Jubileusz to nie tylko podsumowanie dotychczasowej działalności Bytomia, ale także moment refleksji nad przyszłością. Marka nieustannie ewoluuje, dbając o to, by łączyć tradycję z nowoczesnością.

"Ja jestem generalnie wychowany na streetwearowej modzie, ale od jakiegoś czasu taka bardziej wersja elegancka nie jest mi obca" - powiedział Vienio, raper i wokalista.

Dzięki współpracy z najlepszymi projektantami i rzemieślnikami Bytom pozostaje liderem w segmencie eleganckiej odzieży męskiej w Polsce. Event jubileuszowy pokazał, że marka jest gotowa na kolejne dekady sukcesów, wciąż inspirując mężczyzn do noszenia ubrań z klasą.

"Będąc Włochem, to jakoś się z tym rodzimy trochę, że zawsze koszule, zawsze marynarki. Nawet jeżeli to jest takie casualowe wyjście, no to ta moda męska jest wszechobecna. I w sumie też jak się podróżuje do Włoch, to można to od razu dostrzec. Więc będąc tutaj na urodzinach marki Bytom, no to się czuję troszeczkę jakbym był we Włoszech" - wyznał kucharz, Matteo Brunetti.

Materiał promocyjny
podziel się:
Tagi:

Pozostałe wiadomości