Materiał promocyjny

Wiosenny powiew od marki Sephora. "Wracamy trendami do natury"

Wiosenny powiew od marki Sephora
Wiosenny powiew od marki Sephora. "Wracamy trendami do natury"
Za nami wiosenny event marki Sephora. Gwiazdy oraz polscy influencerzy zdradzili nam, po jaką pielęgnację sięgają, by na co dzień mieć piękną skórę. Dowiedzieliśmy się także o najnowszych trendach w makijażu, a także poczuliśmy zapachy nadchodzącego sezonu.

Jakie są sposoby gwiazd na to, by mieć piękną skórę?

Podczas ostatniego eventu marki Sephora w Warszawie poznaliśmy nowości, które będą królować w świecie beauty w nadchodzącym sezonie. O opinię poprosiliśmy gwiazdy oraz influencerów. Co ich zdaniem należy robić, by mieć piękną skórę na wiosnę?

- Można działać właśnie tak, żeby ta skóra była rozświetlona, nawilżona od środka i miała piękny, naturalny glow. Dodatkowo tutaj można sobie zrobić badanie skóry. Dostajemy taką receptę z wypisaną pielęgnacją, propozycjami dla naszego typu skóry — mówiła kostiumografka i prezenterka Malwina Wędzikowska w rozmowie z naszymi reporterami.

Na evencie Sephora nie mogło też zabraknąć stoisk z koreańską pielęgnacją, która jest uważana za najlepszą na świecie. W ofercie marki znajdziemy wiele produktów, które pokochał już cały świat.

- Odwiedzam przede wszystkim stoiska z koreańską pielęgnacją. Koreańskie kosmetyki łączą ze sobą tradycje dobrych składników z nowoczesną pielęgnacją. Nie byłam jeszcze w Korei, ale zamierzam tam pojechać, aby zobaczyć na miejscu, jak Koreanki dbają o siebie, dlatego, że jest to bardzo silny trend — zapowiadała aktorka Olga Bołądź.

Koreańska pielęgnacja na stałe wpisała się w europejskie trendy beauty. Coraz chętniej sięgają po nią również Polki.

- Bardzo dużo korzystamy z tego, jak o swoją twarz dbają Koreanki. Ja też lubię to, ponieważ wymaga to dużej precyzji, żeby poświęcić sobie czas, zmyć tę skórę, zadbać o nią w sposób kompleksowy. Ta rutyna odpłaca w tym, że skóra po prostu wygląda bardzo dobrze — opowiadała dziennikarka i modelka, Karolina Malinowska.

Gwiazdy były zachwycone również alejką, w której pojawiły się gorące nowości marki Sephora. Sporym zainteresowaniem, jak zawsze, cieszyły się też produkty premium, które doceniają nawet najbardziej wymagający klienci.

- Ostatnio tymi produktami tworzyliśmy piękne make-upy do naszego press day’a pokazu mody. Mają ogromną paletę kolorów. Bardzo świetlisty, naturalny, piękny look. Dziewczyny wyglądały bardzo świeżo, promiennie — wspominał projektant Łukasz Jemioł.

W ofercie marki Sephora czuć powiew wiosny

Co będzie jeszcze królowało w trendach? W tym sezonie makijażyści stawiają na błysk!

- Jest dużo srebrnego, dużo błyskotek. Taki silver glossy look, który błyszczy się, ale nie wszędzie. Nie chcemy, żeby wszystko się błyszczało. Na ustach robimy akcent błyskotkami albo na oczy. Też pastele na oczach dobrze wchodzą. Takie trochę lata sześćdziesiąte. Nadchodzi lato, więc smacznie będzie wyglądał opalony mocha look, gdzie możemy łączyć produkty do konturowania twarzy, czyli bronzery, razem z ustami — oceniła Himera, drag queen.

W wiosenno-letnich makijażach nie może zabraknąć również dobrze dobranych odcieni różu.

- W tym sezonie czekają nas róże i to mnie bardzo cieszy, bo odświeżają skórę, którą można wykonturować. Można nawet udawać, że się wyspaliśmy, kiedy się nie wyspaliśmy. Są kosmetyki płynne, suche, do wklepywania, do rozcierania. Także możemy sobie ten cały makijaż dopasować pod swoje potrzeby — zachwycała się modelka Agata Biernat.

Oprócz pielęgnacji i kosmetyków do tworzenia makijaży warto także zwrócić uwagę na nowe propozycje perfum. Dzięki nim także można poczuć zapach wiosny!

- Pierwsze, co przykuło moją uwagę, to są oczywiście zapachy. I przed chwilą właśnie odkryłem zapach, który być może będzie pasował do mojej żony. Odkryłem też zapach, który także jest delikatny, ma nutkę cukierkową, a to, co kocham najbardziej, to to, że ma dużo w sobie wanilii. Wracamy trendami do natury, czyli po prostu wszystkie perfumy, które zawierają w sobie trawę, które zawierają w sobie cytrusy, są teraz jak najbardziej pożądane — mówił influencer Jan Dąbrowski.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości