Sandra Kubicka opisała nieprzyjemną wizytę u lekarza. Jest reakcja NFZ

Sandra Kubicka
Sandra Kubicka
Źródło: MWMEDIA
W życiu Sandry Kubickiej, a właściwie już Sandry Milwiw-Baron, wiele się zmieniło. Modelka wyszła bowiem za mąż i spodziewa się upragnionego dziecka. Jakiś czas temu relacjonowała w mediach społecznościowych nieprzyjemną wizytę w szpitalu. Teraz głos w sprawie zabrali przedstawiciele Narodowego Funduszu Zdrowia. Zobaczcie, co powiedzieli.

Wszystko zaczęło się, gdy mama Sandry Kubickiej gorzej się poczuła i była zabrana przez córkę do szpitala. Na miejscu okazało się, że wizyta w placówce i opieka były według modelki poniżej wszelkiej krytyki. Tuż po opuszczeniu miejsca w mediach pojawiło się oświadczenie gwiazdy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo.

Sandra Kubicka jest zmęczona sławą. "Wręcz mnie to dręczy"

Sandra Kubicka rozczarowana wizytą w szpitalu

Mama Sandry Kubickiej skarżyła się na złe samopoczucie. Objawy były na tyle niepokojące, że postanowiła pojechać do szpitala, by skonsultować zaistniałą sytuację ze specjalistą. Niestety z relacji modelki mogliśmy się dowiedzieć, że panie nie zostały odpowiednio zaopiekowane. Problemy pojawiły się już na samym początku, gdy okazało się, że lekarz pełniący dyżur ma kłopoty z porozumiewaniem się z pacjentami.

"Płacicie składki na służbę zdrowia, to po prostu to zgłaszajcie. I tak jak składa się reklamacje na ciuchy w sklepach, tak uważam, że jeśli ktoś nie wykonuje swojego zawodu, jak powinien, musi być zgłoszony. Rzeczywiście się zdenerwowałam i wk*****am. Zajmę się tym, aby każdy, nie tylko moja mama, był traktowany tak, jak powinien. A nie ból miednicy, lek przeciwbólowy i do widzenia. Bo nie z tym moja mama przyszła do szpitala" - mówiła modelka na InstaStories.

Sandra Kubicka wyznała również, że zaledwie kilka minut po jej emocjonalnym InstaStories odezwały się do niej osoby z podobnymi doświadczeniami dotyczącymi tej placówki, a nawet, sami pracownicy.

Narodowy Fundusz Zdrowia reaguje w sprawie oświadczenia Sandry Kubickiej

Portal Plejada skontaktował się w sprawie oświadczenia Sandry Kubickiej z przedstawicielem Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

"Sprawę mamy pani Sandry Kubickiej znam tylko z doniesień medialnych, ponieważ pacjentka do tej pory nie złożyła skargi do łódzkiego NFZ. [...] Zdecydowanie warto reagować! Zwłaszcza jeśli mamy poczucie, że zachowanie personelu medycznego jest niewłaściwe lub jeśli uważamy, że nasze prawa pacjenta zostały naruszone, a wśród nich np. prawo do świadczeń zdrowotnych zgodnych z aktualnym stanem wiedzy medycznej" - powiedziała rzeczniczka.

W odpowiedzi zaznaczono również, że najskuteczniejszym do tej pory sposobem na złożenie skargi lub próbę naprawy komunikacji z personelem medycznym jest zgłoszenie kwestii spornych bezpośrednio do kierownika placówki, czy szpitalnego oddziału ratunkowego. Narodowy Fundusz Zdrowia natomiast jest odpowiedzialny za rozpatrywanie skarg związanych z nieprawidłowościami z zakresu realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.

Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim newsy rozrywkowe, kulturalne i show-biznesowe, ale znaczną częścią naszej codziennej pracy są także cykle i wywiady, które regularnie pojawiają się na stronie. Możecie nas znaleźć również na TikToku, FacebookuInstagramie. Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony czas. 

Czytaj też:

Autor: Dagmara Olszewska

Źródło zdjęcia głównego: MWMEDIA

podziel się:

Pozostałe wiadomości