Materiał promocyjny

Gwiazdy o trendach makijażowych na 2023 rok. Który z nich zdominuje polskie ulice? 

Gwiazdy o trendach makijażowych na 2023 rok
Blisko 10 tysięcy odwiedzających, 3 dni, 25 warsztatów i mistrzowskich kursów prowadzonych przez specjalistów w dziedzinie pielęgnacji, makijażu i kreowania wizerunku. Sieć perfumerii Sephora wraz z partnerskimi markami zorganizowała kolejną edycję Sephora Trend Report, na którą zaprosiła makijażystów, artystów i gwiazdy, by wspólnie opowiedzieć o tym, co będzie na topie w nadchodzącym sezonie. Po które produkty najchętniej sięga Gabi Drzewiecka? Co jest najważniejsze w dbaniu o wygląd według Karoliny Malinowskiej? Wyjaśnimy to w tym artykule. 

Spotkania z markami, warsztaty z influencerami i ekspertami, szybkie makijaże przedstawiające trendy nadchodzącego sezonu i oferta nowości pielęgnacyjnych dla skóry i włosów — to jedynie część z atrakcji przygotowanych w tym roku na Sephora Trend Report!. 

"W tym sezonie urzeka mnie kolorystyka" - powiedziała po jednym ze spotkań Gabi Drzewiecka. 

Gwiazdy o trendach makijażowych na 2023 rok

Mocno zarysowane brwi, konturowanie na mokro, kolorowe rzęsy — ze zbliżającym się sezonem odchodzą do lamusa. Jak zapewnili specjaliści zaproszeni na Sephora Trend Report!, w najbliższych miesiącach polskie ulice zapełnią się osobami pomalowanymi w sposób, który makijażyści stosują w swojej pracy od lat. 

"Trzy najważniejsze trendy w tym sezonie opierają się przede wszystkim na pięknie zadbanej i świetlistej cerze. Od kilku sezonów panuje trend na "less is more", czyli zrzucamy w końcu te ilości makijażu, ale stawiamy nacisk na jeden element. Możemy podkreślić kolorem usta i na to błyszczyk. Wracamy tym samym trochę do lat 90. Kolejny, to trend w kontrze, gdzie mamy super, piękną zadbaną cerę, ale bardzo mocne oko. Tutaj powiedziałabym o nim, że jest trochę rozmazany, brudny. Właśnie w stylu lat 90. Ikona tamtych lat Kate Moss — właśnie tak się nosiła. No i trend, który jest najbliższy mojemu sercu, gdzie wszystko jest w kolorach monochromatycznych. Uwielbiają go największe gwiazdy na świecie, Hailey Bieber na przykład. To bardzo delikatnie podkreślone oko, bardzo delikatnie podkreślone usta. My, makijażyści z backstage’u od lat malujemy tak do sesji zdjęciowych" - powiedziała Patrycja Dobrzeniecka, MakeUp Artist. 

Wśród zaproszonych gości pojawiła się jedna z najbardziej lubianych i cenionych polskich dziennikarek muzycznych — Gabi Drzewiecka. W rozmowie z "Co za Tydzień" opowiedziała o tym, co urzekło ją w trendach na nadchodzący sezon.

"Urzeka mnie w tym roku, w tym sezonie, przede wszystkim kolorystyka. Była mowa o czerwonych, czy pomarańczowych ustach. Ja, jak państwo wiedzą kolory bardzo kocham. Kocham intensywny róż i wiem, że to dalej jest trendem. Odrobinę różu można dodać na nos, a to wygląda, jakbyśmy były lekko spalone słońcem" - wyjaśniła. 

Gwiazdy o trendach pielęgnacyjnych na 2023 rok 

Sephora Trend Report to dla miłośników urody, makijażu i pielęgnacji kultowe wydarzenie. Po 3 latach ponownie zagościło w warszawskiej Arkadii, gdzie zachwyciło multisensorycznymi strefami, spotkaniami z przedstawicielami marek partnerskich i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami w swoich dziedzinach. To była też świetna okazja, by zaprezentować nową, bezpłatną usługę — Skin Diagnosis, która zadebiutowała w 43 perfumeriach w całej Polsce. Sephora wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwiła w ten sposób wykonanie diagnozy skóry pozwalającej na rozpoznanie jej potrzeb i skompletowanie odpowiednich produktów pielęgnacyjnych. 

Jedną z osób, która sprawdziła usługę na własnej skórze była Karolina Malinowska - modelka, aktorka i osobowość medialna. 

"Nasza skóra bardzo zmienia się z wiekiem. Pory roku także wpływają na to, jak skóra absorbuje różne kosmetyki. W Sephorze jest usługa cyfrowej diagnozy skóry, dzięki czemu może sprawdzić jej kondycję: czy jest wiotka, czy jest naczynkowa, jaka pielęgnacja byłaby dla niej najlepsza. Ja całe życie powtarzam, że pielęgnacja to klucz" - powiedziała. 

Skin Diagnosis to niejedyna usługa, która zachwyciła odwiedzających. W strefie Hair Lab mogli bowiem wykonać badanie skóry głowy innowacyjnym urządzeniem ASL, oraz skorzystać z możliwości stylizacji włosów. Miłośnicy zapachów w tym samym czasie otrzymali możliwość odkrycia i dopasowania perfum z najnowszych wiosennych kolekcji. Nad wszystkim czuwali eksperci do spraw zapachów. Twórcy, prelegenci i znawcy pielęgnacyjni zwrócili też uwagę na istotę filtrów ochronnych. Co ciekawe, dzięki najnowszym technologiom i formułom, niektóre z nich można stosować nawet na uprzednio wykonany makijaż. 

Podczas trzech dni przepełnionych warsztatami i pokazami, w strefie Sephora Trend Report pojawili się guru ze świata urody i pielęgnacji, którzy dodatkowo w Westfield Arkadia zgromadzili rzeszę fanek i fanów. Wśród nich pojawiły się między innymi: Patrycja Dobrzeniecka, Klaudia Jóźwiak, Izabela Wojciechowska, dr Alicja Śliwowska, czy Ilona Kliszcz. 

Źródło zdjęcia głównego: Co za Tydzień

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości