Przez trzy dni Arkady Kubickiego w Warszawie stały się prawdziwą krainą piękna. Uczestnicy eventu Sephora Wonderland mogli odwiedzić blisko 50 różnych stref, skorzystać z ciekawych warsztatów, poznać i przetestować nowe marki, spotkać się z ekspertami w dziedzinie makijażu i pielęgnacji oraz świetnie bawić się w niebywałej scenerii beauty.
Sephora Wonderland w Warszawie
W Arkadach Kubickiego pojawiła się Dolli Okoriko, uznana artystka z Wielkiej Brytanii, która zaprezentowała międzynarodowej publiczności, jak w prosty sposób uzyskać efekt perfekcyjnie lśniącej skóry. Ole Henriksen, założyciel duńskiej marki kosmetycznej znanej z efektu rozświetlania i dodania skórze energii, opowiedział o historii pracy nad produktami, które swoją skuteczność zawdzięczają połączeniu naturalnych składników.
"Chciałbym, żeby każda kobieta czy każdy mężczyzna akceptowali i kochali siebie i aby moje kosmetyki pomogły im poczuć się dobrze we własnej skórze" - powiedział.
"Wykonałam makijaż iluzji korzystając z kosmetyków kupionych w perfumerii Sephora. Pokazałam uczestnikom masterclass jak wykreować iluzję maski oraz realistyczne oko używając kosmetyków do pielęgnacji. To wymaga ode mnie czasu, cierpliwości i precyzji, ale w tym się specjalizuję i kocham to, co robię. To moja pasja" - powiedziała Mimi Choi.
Międzynarodowy event w Warszawie - Sephora Wonderland
Na wydarzeniu w Arkadach Kubickiego pojawiły się także polskie specjalistki w dziedzinie mody i urody. Uczestnicy mogli porozmawiać i wymienić się spostrzeżeniami z Jessicą Mercedes, Gabi Drzewiecką, Red Lipstick Monster, Klaudią Owczarek czy Anną Galińską.
Uwagę Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu, czyli Red Lipstick Monster przykuła nowa, polska marka Oio Lab która już zdobywa laury i zagraniczne rynki.
"Ja zawsze zwracam uwagę na nowe zapachy i nowe triki makijażowe. Kocham wszystko co się świeci. Zawsze sprawdzam, jakie nowe rozświetlacze się pojawiły na rynku, jakie cienie do powiek i w jakich są opakowaniach" - powiedziała Gabi Drzewiecka.
“To pierwsze tak duże wydarzenie w świecie beauty w Polsce. To również okazja do zadebiutowania nowych marek pielęgnacyjnych, które dbają o włosy naszych klientów i marek, które chciały być obecne na tak ważnym wydarzeniu” - opisał w rozmowie z "Co za Tydzień" Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.
Uczestnicy imprezy mieli okazję poznać z bliska wiele ekskluzywnych produktów do makijażu i pielęgnacji, w tym gorące nowości od marek takich jak np. Fenty Beauty by Rihanna, PatMcGrath, Rare Beauty, Too Faced, OLEHENRIKSEN, YSL, Sisley, Fresh, Oio Lab, Drunk Elephant, Lancome, Estee Lauder, Hourglass czy Smile Makers.
W Instagramowych strefach marek można było przetestować produkty, poznać najnowsze makijażowe trendy i zasięgnąć porad przedstawicieli każdej z prezentowanych marek. Dla pasjonatów perfum przygotowano warsztaty z sensorycznego doboru zapachu. A dla pasjonatów pielęgnacji włosów udostępniono możliwość skorzystania z profesjonalnej stylizacji fryzjerskiej i dobrania odpowiedniej kosmetyki.
- Ewa Minge o przemocowym związku, kobietach w show-biznesie, seksie i samoakceptacji po "50"
- Zofia Domalik o rodzicach, aktorstwie, hejcie i życzeniach śmierci. "Przestraszyłam się"
- Anna Kalczyńska o pracy, macierzyństwie i hejcie. "Moje nazwisko było odmieniane przez wszystkie przypadki"
Źródło zdjęcia głównego: Co za Tydzień