Materiał promocyjny

"Wakacje z kulturą" w Krakowie. W akcję zaangażował się Kamil Stoch i Dawid Kubacki

"Wakacje z kulturą" w Krakowie
"Wakacje z kulturą" - krakowska inicjatywa dla dzieci i młodzieży
W ramach krakowskiej akcji "Wakacje z kulturą", pod okiem profesjonalistów z Akademii Sztuk Teatralnych, grupa młodzieży mogła zgłębić tajniki pracy aktorskiej. Dla uczestników przygotowano specjalistyczne zajęcia ze śpiewu, tańca czy tworzenia muzyki. Nad inicjatywą czuwały dwie marki z grupy "Blachotrapez", który stały się oficjalnym sponsorem warsztatów.

"Wakacje z kulturą" to inicjatywna dla młodzieży, w której wzięło udział aż 60. osób. Dzięki współpracy z marką Blachotrapez, uczestnicy warsztatów mogli spędzić niemal cały dzień z ambasadorami grupy - Kamilem Stochem i Dawidem Kubackim. 

"Wakacje z kulturą" w Krakowie

Dwie marki z grupy Blachotrapez weszły w sponsoring warsztatów - firma Blachotrapez i Revolt Energy. To właśnie z nimi było związane jedno zadanie, które mieli wykonać uczestnicy przedsięwzięcia. Młodzież miała bowiem wykazać się kreatywnością i stworzyć dzieło sztuki, które charakteryzowało się hasłami: "Żyj pod prąd" oraz "Dachy wielu pokoleń". 

- Młodzież miała zajęcia ze śpiewu, tańca, muzyki, tworzenia muzyki. Sami też stworzyli filmy, które mogli pokazać sponsorowi podczas spotkania w krakowskim teatrze. (...) Oczywiście te warsztaty trwające przez dwa tygodnie nie mogłyby się odbyć, gdyby nie wsparcie naszego partnera i sponsora, który także zaprosił grupę młodzieży ze stowarzyszenia Siemacha - powiedział Adrian Ochalik, organizator Krakowskich Wakacji z Kulturą. 

Blachotrapez wspiera naukę. Jak wyglądała akcja "Wakacje z kulturą"?

W akcji "Wakacje z kulturą" wzięły także udział dzieci, które przebywają w placówkach wsparcia dziennego stowarzyszenia Siemacha. 

- Sporo dzieci, które przebywają w naszych placówkach, mają różne ukryte talenty. Dopiero jak pojawiają się u nas i zaczynają śpiewać, czy dołączać do grupy teatralnej to znajdujemy perełki, które chcemy promować i dawać im szansę na rozwój - powiedziała Irena Kruczek, dyrektor ds. realizacji zadań publicznych stowarzyszenia Siemacha. 

Na uczestników warsztatów "Wakacje z kulturą" czekali także wspaniali goście, ambasadorzy firmy Blachotrapez. 

- Wśród ambasadorów marki "Blachotrapez" jest Kamil Stoch, Dawid Kubacki. Zaprosiliśmy ich, by spędzić prawie cały dzień z młodzieżą, opowiedzieli o swojej drodze na sam szczyt, o tym, że nie warto się zrażać i warto stawiać sobie wysokie cele. Jeśli oddamy czemuś serce w całości, to z pewnością osiągniemy ten sukces - dodał Mateusz Małek, dyrektor marketingu grupy Blachotrapez.

Oczy całego świata skierowane są w stronę Ukrainy i nasze również. Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie tutaj.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości