"Wakacje z kulturą" to inicjatywna dla młodzieży, w której wzięło udział aż 60. osób. Dzięki współpracy z marką Blachotrapez, uczestnicy warsztatów mogli spędzić niemal cały dzień z ambasadorami grupy - Kamilem Stochem i Dawidem Kubackim.
"Wakacje z kulturą" w Krakowie
Dwie marki z grupy Blachotrapez weszły w sponsoring warsztatów - firma Blachotrapez i Revolt Energy. To właśnie z nimi było związane jedno zadanie, które mieli wykonać uczestnicy przedsięwzięcia. Młodzież miała bowiem wykazać się kreatywnością i stworzyć dzieło sztuki, które charakteryzowało się hasłami: "Żyj pod prąd" oraz "Dachy wielu pokoleń".
- Młodzież miała zajęcia ze śpiewu, tańca, muzyki, tworzenia muzyki. Sami też stworzyli filmy, które mogli pokazać sponsorowi podczas spotkania w krakowskim teatrze. (...) Oczywiście te warsztaty trwające przez dwa tygodnie nie mogłyby się odbyć, gdyby nie wsparcie naszego partnera i sponsora, który także zaprosił grupę młodzieży ze stowarzyszenia Siemacha - powiedział Adrian Ochalik, organizator Krakowskich Wakacji z Kulturą.
Blachotrapez wspiera naukę. Jak wyglądała akcja "Wakacje z kulturą"?
W akcji "Wakacje z kulturą" wzięły także udział dzieci, które przebywają w placówkach wsparcia dziennego stowarzyszenia Siemacha.
- Sporo dzieci, które przebywają w naszych placówkach, mają różne ukryte talenty. Dopiero jak pojawiają się u nas i zaczynają śpiewać, czy dołączać do grupy teatralnej to znajdujemy perełki, które chcemy promować i dawać im szansę na rozwój - powiedziała Irena Kruczek, dyrektor ds. realizacji zadań publicznych stowarzyszenia Siemacha.
Na uczestników warsztatów "Wakacje z kulturą" czekali także wspaniali goście, ambasadorzy firmy Blachotrapez.
- Wśród ambasadorów marki "Blachotrapez" jest Kamil Stoch, Dawid Kubacki. Zaprosiliśmy ich, by spędzić prawie cały dzień z młodzieżą, opowiedzieli o swojej drodze na sam szczyt, o tym, że nie warto się zrażać i warto stawiać sobie wysokie cele. Jeśli oddamy czemuś serce w całości, to z pewnością osiągniemy ten sukces - dodał Mateusz Małek, dyrektor marketingu grupy Blachotrapez.
Oczy całego świata skierowane są w stronę Ukrainy i nasze również. Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie tutaj.
- Co się stanie z psami Elżbiety II po jej śmierci? Podjęto decyzję
- Natasza Urbańska o starszej siostrze. "Z nią nie ma żartów, uważajcie" [TYLKO U NAS]
- Maciej Drosio o tym, czym zajmował się przed "HP". "Zostałem dwukrotnie oszukany"
Źródło zdjęcia głównego: "Co za Tydzień"