Niespodziewane kłopoty Rafała Maślaka i Kamili Nicpoń na lotnisku. Nie mogli wrócić do dzieci

Kamila Nicpoń, Rafrał Maślak
Rafał Maślak i Kamila Nicpoń z powodu awarii na pokładzie samolotu musieli wydłużyć swój pobyt na wakacjach
Źródło: MWMEDIA
Rafał Maślak doświadczył nieprzyjemnej sytuacji w drodze powrotnej z wakacji. Wraz z Kamilą Nicpoń zostali zmuszeni do przedłużenia wyjazdu i znalezienia nowego lotu na własną rękę, po tym jak ich pierwotny lot został odwołany. Jednak na tym nie zakończyły się komplikacje małżeństwa.

Rafał Maślak i Kamila Nicpoń tworzą parę od niemal dekady. Gwiazdor zdobył rozgłos, kiedy w 2014 r. zdobył tytuł Mistera Polski. Pomimo zdobycia licznej grupy wielbicielek, zawsze był oddany swojej partnerce. W 2018 r. para wzięła ślub, a rok później na świat przyszedł ich syn — Maksymilian. W 2021 r. Kamila Nicpoń urodziła córeczkę, którą nazwali Michaliną.

Resztę artykułu przeczytasz pod materiałem wideo:

Bieg po Nowe Życie. Wisła 2022. Wspieramy polską transplantologię
Źródło: "Co Za Tydzień

Odwołany lot Rafała Maślaka i Kamili Nicpoń

Rafał Maślak opublikował na swoim koncie na Instagramie serię niepokojących InstaStories. Model i jego małżonka Kamila Nicpoń przeżyli prawdziwy dramat na lotnisku. Po długim oczekiwaniu na pokładzie samolotu w 40-stopniowym upale zakochani otrzymali informację od kapitana, że ich lot prawdopodobnie zostanie odwołany z powodu problemu technicznego związanego ze skrzydłem samolotu.

"Właśnie otrzymaliśmy informację od kapitana, że prawdopodobnie lot się nie odbędzie. Wygląda na to, że zostaniemy dzień dłużej na wakacjach, ale nie wiadomo na pewno. Kapitan czeka na informację co do dalszych kroków. Tymczasem trzymają nas w 40 stopniach, wewnątrz samolotu. Od dawna jesteśmy już tutaj i prawdopodobnie wrócimy na lotnisko" - wyjawił model.

Małżeństwu zostało przekazane, że muszą na własną rękę znaleźć następny lot. Rafał Maślak i Kamila Nicpoń zarezerwowali samolot na następny dzień do Poznania, ale to oznaczało, że musieli jeszcze jechać pociągiem do Warszawy, gdzie zostawili samochód na parkingu lotniska. Dodatkowo zakochani musieli na szybko znaleźć hotel na noc.

"Wystąpił mały problem techniczny ze skrzydłem, coś tam naprawiają. Czekamy już tutaj pół godziny. Niestety, stało się najgorsze — odwołali nam lot. Dostaliśmy informację, że musimy na własną rękę znaleźć kolejny. Znaleźliśmy lot na jutro do Poznania, więc będziemy musieli później jeszcze pociągiem do Warszawy jechać..." - powiedział Rafał Maślak na udostępnionym nagraniu.

Rafał Maślak i Kamila Nicpoń
Rafał Maślak i Kamila Nicpoń przeżyli dramatyczne chwile na lotnisku
Źródło: Instagram @rafalmaslak

Kolejne kompilacje w podroży Rafała Maślaka i Kamili Nicpoń

Następnego dnia Rafał Maślak i Kamila Nicpoń mieli nie lada dylemat, czy starać się o zwrot kosztów, czy wykupić miejsca na następnym locie. Wybrali drugą opcję i kupili bilet na lot do Poznania, który miał odbyć się o godzinie 10 rano. Jednak niedługo później zakochani otrzymali informację, że czeka na nich zastępczy lot o 14:30 do Warszawy. Mimo że mieli już bilet na wcześniejszy lot, to nakazano im kupić bilet na ten późniejszy. Rafał Maślak nie krył swojego niezadowolenia z zaistniałej sytuacji.

"Cześć, chciałbym Wam opowiedzieć, co się dzieje dalej. Zapewne jesteście ciekawi i pewnie większość z Was już coś takiego przeżyła. Jesteśmy w hotelu i czekamy na samolot. Wczoraj dostaliśmy informację, że są dwie opcje — albo starać się o zwrot kosztów, albo wykupić miejsca na następnym locie. Wybraliśmy drugą opcję i kupiliśmy bilet na lot do Poznania, który miał odbyć się o godzinie 10 rano. Niedawno jednak otrzymaliśmy informację, że jest jednak zastępczy lot o 14:30 do Warszawy. Nakazali nam kupić bilet na ten lot, mimo że poprzedni lot mamy o 14:00. Pewnie będzie walka o zwrot za ten bilet. Teraz czekamy na lot o 14:15 i mamy nadzieję, że tym razem wrócimy do Polski" - powiedział na nagraniu model.

Na jednych z najnowszych nagrań udostępnionych przez modela możemy zobaczyć Kamilę Nicpoń bawiącą się z napotkanym na lotnisku dzieckiem. Rafał Maślak wytłumaczył to tęsknotą za pociechami małżeństwa, które zostały w Polsce.

Rafał Maślak, Kamila Nicpoń
Rafał Maślak byli zmuszeni wykupić dodatkowy lot
Źródło: Instagram @rafralmaslak

Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie TUTAJ.