Materiał promocyjny

Moda 2023. Jaki styl zdominuje ulice w nadchodzącym sezonie letnim?

"Co za Tydzień" na Santorinii uwieczniło przygotowania do wiosennej sesji Tatuum
Moda to idealny sposób na wyrażanie siebie. Kamery "Co za Tydzień" towarzyszyły niedawno marce Tatuum w sesji zdjęciowej najnowszej, kapsułowej kolekcji. Wszystko działo się na wyjątkowej wyspie obleganej każdego roku przez tysiące turystów.

Wulkaniczna Santorini jest uważana za jedną z najbardziej malowniczych greckich wysp. Jej charakterystyczne biało-niebieskie budynki, klimatyczne uliczki czy plaże są wspaniałym tłem do sesji zdjęciowych.

Nowa kolekcja Tatuum - czym zaskoczy nas marka?

Kamery "Co za Tydzień" odwiedziły jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie — greckie Santorini. To właśnie tam marka odzieżowa Tatuum realizowała zdjęcia do najnowszej kampanii, która już niedługo pojawi się w sklepach. Len, piękne wzory, jakość wykonania odzieży i kroje sprawią, że miliony Polek pokochają nowości prezentowane przez markę.

- Realizujemy najnowszą kampanię dla marki Tatuum, której hasłem jest "Take a breath". W naszych projektach i marce staramy się celebrować życie w duchu 'slow'. Szyjemy modę 'slow', żyjemy 'slow' i za to kochają nas klientki. Chcemy im powiedzieć, żeby znalazły chwilę na odpoczynek, na relaks. Pogoda na pewno jest wyzwaniem. W kampanii nie będzie tego widać, będziemy mieć wrażenie wiosny, lata, ciepła. Każda stylizacja to nowa historia, a Santorini daje możliwości, by dobrze to zaprezentować. Mamy tu i greckie motywy i len, który możemy pokazać na plaży, na skałach, w naturalnych kolorach. Mamy też motywy dżungli, które świetnie nadają się na wakacje — powiedziała Zuzanna Wesołowska-Kubiak, dyrektor marketingu Tatuum.

Moda w Polsce - nowa kolekcja Tatuum

Tatuum to polska sieć odzieżowa, której pierwszy sklep w Polsce został otwarty już w 1999 roku. Właścicielem marki jest firma KAN sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi. Sieć posiada 83 salony na terenie Polski, a także kilka placówek w Czechach, Litwie, Ukrainie czy Węgrzech. O najnowszej kolekcji marki Tatuum opowiedział też główny projektant — Rafał Gmerek, który z marką jest związany od przeszło 24 lat.

- Kolekcja oparta jest na tkaninach lnianych. Len sprawdza się w wielu aranżacjach stylistycznych jak i jest też dobry na każdą porę roku. Proponujemy len nie tylko wiosną i latem, ale również we wczesnych odkryciach kolekcji jesiennych. To jest kolekcja casualowa, w której są motywy biurowe. Kapsułowość tej kolekcji polega na tym, że możemy to miksować i w zależności od aranżacji naszych, na przykład, lnianych garniturów robić stylizacje biurowe i codzienne — powiedział.

Autor: Dagmara Olszewska

Źródło zdjęcia głównego: Co za Tydzień

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości