Materiał promocyjny

Plejada gwiazd na jubileuszu Guessa. Marka z przytupem świętuje 10 lat na polskim rynku

jhkjhkjhkj
Marka Guess świętuje 10. rocznicę na polskim rynku
Źródło: "Co Za Tydzień"
Marka Guess znana jest na całym świecie. Niedawno świętowała dziesiątą rocznicę obecności na polskim rynku. Uroczystość zorganizowana z tej okazji była nie tylko chwilą podsumowań. Znane gwiazdy, które wzięły udział w imprezie, w rozmowie z ekipą programu "Co Za Tydzień" wyraziły miłość do ubrań sygnowanych znanym logo.

Jubileuszowa dekada na polskim rynku to czas, w którym Guess zbudował nie tylko markę, ale także lojalność klientów i wsparcie ze strony osób znanych ze świata mody i show-biznesu. Marka nie tylko podąża za najnowszymi trendami, ale również dba o środowisko, co zdobywa uznanie w oczach nowych klientów.

Założyciel marki Guess w Warszawie

Z okazji 10. rocznicy Warszawę odwiedził założyciel Guess Paul Marciano. Historia marki rozpoczęła się w 1981 roku. Pochodzący z Francji bracia Marciano zakochali się w Los Angeles i postanowili osiedlić się w tym mieście na stałe. To właśnie tam, w stolicy kina i mody, narodziła się luksusowa marka. Bracia w drodze do pracy codziennie mijali slogan reklamowy "Zgadnij, co jest w naszym nowym Big Macu?" (ang. "Guess what’s in our new Big Mac?"). To pytanie utkwiło im w pamięci i postanowili nazwać swoje modowe imperium właśnie Guess.

Przełomowym produktem braci okazały się wąskie, sprane jeansy do kostek z trzema zamkami błyskawicznymi. Spodnie Marilyn Jean szybko zdobyły uznanie i stały się ikonicznym elementem garderoby Amerykanek. W pierwszym roku obecności w Stanach Zjednoczonych marka zdobyła serca klientów i trafiła do każdego większego amerykańskiego domu towarowego. Guess dał jeansom nowy wymiar, nadając im modowy, seksowny ton i oferując innowacyjne kroje. To sprawiło, że stały się one nieodłącznym elementem amerykańskiej mody.

Waldemar Madajczyk, vice president cee Guess, podkreślił, że Guess to nie tylko firma jednego produktu, ale lifestyle'owa marka, która oferuje kobietom różnorodne kategorie wytworów. Oprócz odzieży Guess proponuje torebki, buty, perfumy, biżuterię, co sprawia, że marka ta jest bardzo uniwersalna.

Jesteśmy marką lifestyle'ową, w której kobieta naprawdę jest w stanie znaleźć różne kategorie produktów. Nie tylko odzież, ale również torebki, buty, perfumy, biżuterię. I to na pewno są elementy, które dzisiaj budują markę, ale też i to fajne postrzeganie przez kobiety, że one mogą przyjść po wszystko do nas, a nie tylko po jeden produkt
- podkreślił Waldemar Madajczyk.

Gwiazdy na 10. urodzinach marki Guess w Polsce

Podczas jubileuszowego wieczoru celebrowano nie tylko sukcesy marki, ale także jej wpływ na świat mody w Polsce przez ostatnią dekadę. Gwiazdy obecne na imprezie nie szczędziły pochwał Guessowi, dzieląc się swoimi doświadczeniami i związanymi z marką spostrzeżeniami.

Modelka Adrianna Daniel podkreśliła, że codziennie stara się wybierać stylizacje, które ją określają, a marka Guess jest jej doskonałym sprzymierzeńcem.

"Lubię ciuchy, które są ponadczasowe, które posłużą mi na dłużej, nie tylko na jeden sezon. Marka Guess w tym mi po prostu pomaga" - mówiła z uśmiechem.

Anna Czartoryska-Niemczycka, znana aktorka, wyraziła swój zachwyt i dodała, że marka Guess podkreśla kobiece piękno.

"Guess sprawia, że każda kobieta rozkwita i czuje się naprawdę pięknie. Te ubrania są seksi, podkreślają bardzo kobiecość, ale też cenię ją za bardzo dobrej jakości dodatki. Fajne buty, fajne torby" - zaznaczyła aktorka.

Naczelna "Glamour" Katarzyna Dąbrowska zwróciła uwagę na zieloną rewolucję, którą Guess konsekwentnie przechodzi od kilku lat. Redaktorka przy kupnie ubrań zwraca uwagę także, w jaki sposób zostały wykonane i jak ich produkcja wpływa na środowisko.

"To jest coś, czego ja zawsze szukam w butikach Guessa To są dżinsy i ubrania robione z tkanin z recyklingu. Guess sukcesywnie dzieli się badaniami i pokazuje, jak przechodzi na tę zielono-ekologiczną stronę" - podkreśliła.

Czytaj też:

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości