Olivier Janiak gościł na planie spotu wizerunkowego zatytułowanego "Wszystkie wymiary rozrywki". To właśnie tam spotkał się z gwiazdami, które pojawią się w produkcjach TVN tej wiosny. Wśród nich znalazła się Anna Starmach, Reni Jusis, Paulina Krupińska-Karpiel, czy Tomasz Jakubiak.
Wiosenna ramówka TVN - jak wyglądały przygotowania do pracy nad spotem?
Wiosną 2023 roku w ramówce TVN nie zabraknie gwiazd, kultowych programów i nowości. Widzowie z niecierpliwością wyczekują kolejnych sezonów takich produkcji jak "Kuchenne rewolucje", "MasteChef Junior" czy talk-show Kuby Wojewódzkiego. Na miłośników podróży, po długiej przerwie czeka nowa edycja "Azji Express". Jak gwiazdy TVN odnalazły się na planie pełnym świateł, laserów i animacji?
- Ta koncepcja podoba mi się dużo bardziej, niż bycie winogronkiem, dlatego, że jestem wielkim fanem Daft Punk, a dzisiejszy plan wygląda jak stary, oldschoolowy wideoklip tej grupy. Moje spostrzeżenie na temat dzisiejszego spotu to jest 'TVN jako multiwersum' - powiedział Tomasz Jakubiak, juror programu "MasterChef Junior".
Jak na nowe zawodowe wyzwania i przyjaźnie na planie reaguje Anna Starmach?
- Uwielbiam Tomka. Wcześniej tak naprawdę gdzieś się w tej stacji mijaliśmy. On trochę gotował w 'Dzień Dobry TVN', ja też. Później on skoczył w taką głęboką wodę i pojawił się na planie 'MasterChefa Juniora'. Wskoczył i od razu kliknęło. Tutaj bardzo dużo się dzieje, ale jest też bardzo ciekawie wizualnie. Po raz kolejny twórcy mnie zaskoczyli - wyznała.
"Wszystkie wymiary rozrywki" - nowa ramówka TVN
Nad powodzeniem realizacji nowego spotu wizerunkowego TVN czuwają setki osób. Prace trwają kilka dni i wymagają wielkiej koncentracji nie tylko od osób odpowiedzialnych za przedsięwzięcie, ale także gwiazd.
- Hasło przewodnie tego roku to 'Wszystkie wymiary rozrywki'. Motywem przewodnim tego spotu jest światło. Więc gwiazdy wprowadzają nas w ten nowy świat, nowy wymiar. A to, czym budujemy scenografię, czym się bawimy, czym realizujemy to hasło, to są właśnie światła, lasery, projekcje, animacje. To, co zauważyłam, to że w momencie, gdy pojawia się gwiazda na planie, pojawia się tez ogromny żywioł - powiedziała reżyserka spotu, Irmina Śliwińska.
Widzowie telewizji TVN wraz z wiosenną ramówką będą mogli obejrzeć długo wyczekiwany, ostatni sezon serialu "Chyłka". Na plan spotu w rytmicznym tempie wkroczył więc niezawodny duet serialowych adwokatów.
- Ten anturaż robi na mnie wrażenie, bo tak naprawdę rzadko robię tego typu rzeczy, nie działam reklamowo. Staram się działać w tej swojej sferze filmowo-serialowej, więc tego typu rzeczy są dla mnie nowością, ale myślę, że bardzo sprawnie nam to wszystko dzisiaj poszło i super się współpracowało z reżyserką i całą ekipą - powiedział Filip Pławiak, który wciela się w rolę "Zordona" w serialu "Chyłka".
Na spotkanie po długiej przerwie mogli liczyć też uczestnicy "Azji Express", którzy kilka miesięcy temu wyruszyli wspólnie w daleką podróż.
- Nie mogę się doczekać tej emisji. Praktycznie codziennie wykonywaliśmy ileś zadań, wykonywaliśmy nawet kilkaset kilometrów dziennie autostopem. Gdy wróciłam, musiałam odpocząć, żeby te wszystkie emocje i adrenalina ze mnie zeszły. Teraz czuję głód. Czuję się trochę jak taki marynarz, który wrócił z rejsu i tęskni - powiedziała Reni Jusis.
Nowy spot TVN możecie zobaczyć tutaj:
Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale nadal trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie tutaj.
- Rebel Wilson o spotkaniu z Meghan Markle. "Nie była przyjazna"
- Dariusz Zdrójkowski o relacji z synem. "Nauczyliśmy się siebie na nowo"
- Klaudia El Dursi o zabiegach medycyny estetycznej. "Wieku nie oszukam, chyba będę szukała pomocy"
Autor: Dagmara Olszewska
Źródło zdjęcia głównego: "Co za Tydzień"