Ekipa programu "Co za Tydzień" gościła na planie wiosennego spotu stacji TVN7. Adriana Kalska, Małgorzata Socha, Julia Kamińska i Filip Bobek to tylko niektóre gwiazdy tej stacji. Zobaczcie, jak wyglądały kulisy spotu.
Ekipa programu "Co za Tydzień" gościła na planie spotu TVN7, który powstał w związku z przedłużającym się procesem rekoncesyjnym Siódemki. Największe gwiazdy stacji takie jak Małgorzata Socha, Julia Kamińska czy Adriana Kalska wzięły w nim udział, a także uczestnicy ulubionych programów i seriali dostępnych na antenie TVN7.
Kulisy spotu TVN7
Aktorzy zachęcali do wsparcia decyzji o przyznaniu koncesji stacji hasztagiem #chcemybawićsiędalej. Przypomnijmy, że do końca koncesji TVN7 zostało zaledwie 11 dni, a Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do tej pory nie podjęła decyzji o przyznaniu koncesji na kolejny okres, mimo spełnienia przez nadawcę wszystkich warunków.
Stację TVN7 kochają miliony widzów. Jest on ulubionym kanałem rozrywkowym Polaków.
- Siódemka jest dla mnie szczęśliwą liczbą - powiedział Filip Bobek.
- Drodzy widzowie, bardzo dziękujemy wam za wsparcie, które zostawiacie w swoich komentarzach. Dziękujemy, że jesteście z nami, że o nas myślicie — dodała Julia Kamińska, a wraz z nią inne gwiazdy TVN7.
Zobacz wideo:
TVN7 wciąż czeka na koncesję
Siódemka jest największym kanałem rozrywkowym w Polsce. Oferuje widzom całe spektrum emocji, od radości do łez, wciąga do zabawy, ale daje też chwile nostalgii i wzruszenia. Najnowszy spot wizerunkowy stacji wprowadza odbiorców w bajkowy świat, w którym wszystko jest możliwe. Akcja toczy się na planie "fabryki snów", miejsca, gdzie realizowane są programy, seriale, na scenie i w kulisach, gdzie zarówno widzowie jak i bohaterowie produkcji TVN7 spotykają się we wspólnej zabawie.
"Siódemka to kanał rozrywkowo-filmowy, który od początku stawiał sobie za cel dostarczenie widzom przyjemności, oderwanie się od codzienności i wszystkiego, co nas przytłacza — złych wiadomości, inflacji, pandemii. Konsekwentnie realizujemy politykę programową w oparciu o potrzeby naszej widowni. Nasi widzowie mają wpływ na program, ale też mogą stać się jego częścią. W spocie wiosennej oferty programowej padają słowa 'Tu można kochać bez granic i pozostać sobą, albo być zupełnie kimś innym. W Siódemce spełniają się marzenia!' - te słowa to wypowiedzi naszych widzów, ale i bohaterów naszych produkcji, bo dla niektórych zarówno zawodowo jak i prywatnie marzenia stały się faktem" - mówiła Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa TVN7.
Zobacz również:
- Klaudia Chojnacka z "Top Model" o modelingu i miłości jak z filmu. Jak potoczyły się jej losy? [WYWIAD]
- Małgorzata Ohme szczerze o walentynkowej aurze: Nie celebruję tego święta
- Przemysław Kossakowski o uczuciach. "Mam jakiś kłopot z mówieniem o tym"
Autor: Aleksandra Czajkowska
Źródło: Co za Tydzień
Źródło zdjęcia głównego: x-news