Programy

Znamy kolejnego uczestnika "Hotelu Paradise 5". Kim jest Kamil Zdziebko?

Programy

Autor:
Kamila
Jamrożek
Fani "Hotelu Paradise" będą mogli oglądać nową edycję programu już od 21 lutego 2022 r. na na antenie TVN7. Kim jest nowy uczestnik?

Fani "Hotelu Paradise" będą mogli śledzić losy uczestników nowej edycji programu już od 21 lutego 2022 r. na na antenie TVN7. Wiemy, kim jest kolejny mężczyzna, który będzie szukał miłości w pięknej willi w Panamie.

Ostatnio poznaliśmy kobietę, która weźmie udział w piątej edycji "Hotelu Paradise" - Marikę Worach. Teraz czas na mężczyznę. Sprawdź, kim jest Kamil Zdziebko!

"Hotel Paradise" - Kamil Zdziebko, kim jest nowy uczestnik?

Kamil Zdziebko ma 28 lat i pochodzi z Gliwic. Pracuje na siłowni, jest trenerem personalnym, wolny czas lubi spędzać aktywnie - na strzelnicy, gokartach, samotnych wędrówkach po górach. Sport jest dla niego sposobem na rozładowanie emocji.

Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise".
Kamil Zdziebko Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise" Źródło: TVN7

Jako nastolatek zszedł na złą drogę. Jego codziennością stały się imprezy, alkohol i inne używki. Jednak znalazł w sobie siłę, by wyjść z dołka i zacząć nowe, odpowiedzialne życie. 28-latek skończył studia i wyrwał się z niszczącego go środowiska. Uważa to za swój życiowy sukces i jest z niego bardzo dumny.

Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise".
Kamil Zdziebko Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise" Źródło: TVN7

Kamil Zdziebko to świetny rozmówca i nie ma dla niego tematów tabu. Uwielbia zarażać ludzi pozytywną energią i uśmiechem. Uważa, że w jego pracy to bardzo ważne, aby w trakcie treningów dodawać ludziom siły i motywacji. Bez pozytywnego nastawienia do życia byłoby to trudne. 28-letni mieszkaniec Gliwic kocha być w centrum uwagi. Szczerość to jego drugie imię. Zawsze mówi to, co leży mu na sercu.

Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise".
Kamil Zdziebko Kamil Zdziebko to nowy uczestnik piątej edycji "Hotelu Paradise" Źródło: TVN7

Kamil Zdziebko był w dwóch poważnych związkach. Chłopak nie szuka przelotnych romansów, chce miłości. Seks na pierwszej randce nie wchodzi w grę. Jego ideał to szczera, kochająca i dobra dusza, która w pełni zaangażuje się w związek. Lubi ambitne dziewczyny, wygląd nie ma większego znaczenia. Chciałby jednak, by jego wybranka tak jak on, interesowała się sportem i miała wysportowane ciało.

Zobacz wideo:

Aneta Glam-Kurp z "Żon Miami" wyznała, ile zapłaciła za sukienkę. Cena powala
Aneta Glam-Kurp z "Żon Miami" wyznała, ile zapłaciła za sukienkę. Cena powala Źródło: Co za Tydzień

"Hotel Paradise" a brak koncesji dla TVN7 - widzowie nie będą mogli oglądać programu?

25 lutego br. wygasa koncesja na nadawanie kanału TVN7.  TVN złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN7, na kolejne 10 lat ponad rok temu, 23 grudnia 2020 r.  Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności.  Mimo to do dzisiaj nie zapadła decyzja o rekoncesji. Bezczynność KRRiT wpływa destabilizująco na cały rynek medialny w Polsce. Działanie regulatora może doprowadzić do zamknięcia TVN7 w darmowej formule. Oznacza to, że Polacy stracą możliwość bezpłatnego oglądania TVN7.

TVN7 to jedna z największych, najbardziej rozpoznawalnych i lubianych stacji w Polsce, działająca nieprzerwanie od 2002 roku. Od tego czasu kanał dynamicznie się rozwijał i obecnie TVN7 zajmuje 4. miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji. Siódemka to kanał z koncesją naziemną, satelitarną i kablową. Blisko 30 proc. widzów ogląda go w telewizji naziemnej, czyli całkowicie za darmo. W 2019 roku Grupa TVN Discovery rozpoczęła znaczące inwestycje w TVN7 między innymi poprzez emisję nowych codziennych seriali, powrót kultowego reality „Big Brother” oraz produkcję nowych formatów, m.in. „Hotelu Paradise” czy drugiego sezonu „Brzyduli”. Dzięki nim TVN7 przekroczyło 5% miesięcznego udziału w rynku. „Brzydula” w sezonie 2020/2021 swoim zasięgiem objęła 20 mln widzów; kolejne edycje „Hotelu Paradise” dotarły do około 15 mln widzów (17,4 mln zasięgu jesienią 2020). 

Treści produkowane przez TVN7 mają charakter lokalny. W 2021 roku aż osiem z TOP10 najpopularniejszych programów stacji stanowiły produkcje polskie. Programy wyprodukowane w Polsce wypełniają około 70 procent całego czasu antenowego Siódemki. Kanał wspiera polskie firmy i inwestuje w Polsce, promuje polskie filmy poprzez pasmo polskich poniedziałków. Co roku półtora procent przychodu grupy TVN Discovery zostaje odprowadzone do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, wspierając polską kinematografię.

Czytaj też:

Autor:Kamila Jamrożek

Źródło zdjęcia głównego: GRZEGORZ PIEKARSKI/TVN

Pozostałe wiadomości