Materiał promocyjny

Uczestnicy "Top Model" w sesji wizerunkowej dla marki Wella. Zobaczcie, z czym musieli się zmierzyć

Uczestnicy programu "Top Model"
Uczestnicy programu "Top Model"
Źródło: Materiały prasowe
"Top Model" od lat z każdym nowym sezonem i odcinkiem gromadzi miliony widzów przed telewizorami. Program to idealna szansa dla osób pragnących spełnić się w świecie branży fashion. Modeling to jednak nie tylko wybiegi i sesje związane z odzieżą. Uczestnicy zmierzyli się niedawno z zadaniem, w którym musieli użyć swoich umiejętności, by sprostać kampanii wizerunkowej dla wiodącej marki kosmetycznej.  

Wella, będąc jednym z liderów na rynku kosmetyków do włosów, zasługuje na prezentację na najwyższym poziomie. Zadaniem uczestników było nie tylko udokumentowanie trwałości produktów i elastyczności Wellaflex Specal Collection, ale również zalet wynikających z korzystania z oferty marki.  

Wellaflex Special Collection – uczestnicy "Top Model" zmierzyli się z sesją wizerunkową 

"Zawsze w blasku, nigdy w cieniu. Zachwycaj dzień, po dniu" – to jedno z haseł, które mieli zaprezentować uczestnicy "Top Model" pokazując nowe produkty marki Wella, które zostały stworzone po to, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów chcących elastyczne, naturalne i długotrwałe utrwalenie fryzury. Wszystko odbywało się pod czujnym okiem ambasadora, Piotra Wasińskiego, oraz dyrektorki marketingu Wella EE, Anny Roszkowskiej.  

Piotr Wasiński jest jednym z najbardziej cenionych stylistów fryzur w Polsce. Od wielu lat współpracuje z największymi gwiazdami. To właśnie on wprowadził uczestników programu w zadanie. Jednym z prezentowanych produktów był lakier do włosów Form & Finish Special Collection z technologią FixControl™, który zapewnia niezawodne i ultramocne utrwalenie fryzury nawet do 48 godzin. Co ciekawe, zawiera Hair Taming Complex z olejkiem makadamia, który sprawia, że włosy są zdyscyplinowane, bez efektu sklejenia. 

Właściwości i umiejętność odpowiedniego zastosowania tego produktu okazały się wyjątkowo ważne w zadaniu przyszłych modeli i modelek. Musieli bowiem skupić się na poprawnym wypowiedzeniu kwestii, częściowej i samodzielnej stylizacji włosów oraz umiejętnościach godnych aktora.  

W nowej linii produktów nie zapomniano też o tych, którzy mają włosy kręcone, a jak nie od dziś wiadomo, pielęgnacja ich nie należy do łatwych. Z pomocą przychodzi jednak nowy produkt Spray Curls & Waves Special Collection, czyli wspaniale lekki spray do stylizacji Wellaflex Curls & Waves z formułą Flex Curl zapewniający długotrwałą sprężystość bez sklejania i wysuszania.  

Jesteście ciekawi, kto najlepiej poradził sobie z zadaniem? 

"Top Model" – kto najlepiej poradził sobie z sesją wizerunkową dla marki kosmetycznej? 

Choć w "Top Model" często ważna jest umiejętność pracy w grupie, tym razem najważniejsze było skupienie, samozaparcie i swoboda. Dla wygranych przewidziano bowiem udział w kampanii wizerunkowej, która w przeszłości wielokrotnie otwierała drzwi do świata sławy.  

Jakie cechy posiadał idealny kandydat lub kandydatka? 

Do zadań aspirujących modeli i modelek należało przedstawienie zalet wybranych produktów. Wśród nich znalazł się na przykład Żel-spray Instant Volume Special Collection, czyli żel w sprayu z olejkiem makadamia, który zapewnia włosom trójwymiarową objętość i mocne, elastyczne utrwalenie bez efektu maski i wysuszenia. Dodatkowo utrzymuje się nawet do 48 godzin.  

To jednak nie wszystko. W związku z tym, że praca w branży mody wymaga stałego przeobrażania się i dostosowywania do zmian, można korzystać z pomocy pewnych włosowych sprzymierzeńców. Jednym z nich jest Pianka Welaflex Sensitive Special Collection, która zapewnia ochronę przed promieniowaniem UV i wilgocią, dzięki czemu nie trzeba martwić się o kondycję fryzury, a jedynie cieszyć się z kolejnego fikuśnego upięcia, czy klasycznego uczesania. 

W "Top Model" z zadaniem najlepiej poradzili sobie Sofia i Dominik, którzy dzięki determinacji mogli wziąć udział w kampanii wizerunkowej marki.   

"Przede wszystkim zadbałem o to, by pokazać gęstość włosów, ich elastyczność i objętość" – powiedział w programie Piotr Wasiński.  

Na komentarz dotyczący pracy zwycięzców zdecydowała się również Anna Roszkowska.  

"Zarówno Sofia jak i Dominik fantastycznie pracują z produktem i przed kamerami" – wyjawiła.  

Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim newsy rozrywkowe, kulturalne i show-biznesowe, ale znaczną częścią naszej codziennej pracy są także cykle i wywiady, które regularnie pojawiają się na stronie. Możecie nas również znaleźć na  TikToku, Facebooku oraz Instagramie. Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony czas.

Źródło zdjęcia głównego: Materiały prasowe

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości