Materiał promocyjny

Nowa kolekcja marki Tous. Formy i kolory z pogranicza jawy i snu

Surrealistyczna kolekcja Tous
Surrealistyczna kolekcja Tous

TOUS zaprezentował kolekcję na nadchodzący sezon. Marka pokazała nieco inne oblicze, bo tym razem eteryczność łączy się z drapieżnością, nawiązując do sennych marzeń. Biżuterię, torebki i akcesoria miały okazję zobaczyć już Roksana Węgiel, Maffashion i Mikołaj Komar.

Nowa kolekcja nosi nazwę "Dreamland" i jest inspirowana pracami surrealistycznej artystki - Leonory Carrington. Ambasadorki chwalą poszczególne produkty nie tylko za piękno, ale i za praktyczność.

Nowa kolekcja Tous. Roksana Węgiel: "jest totalnie w moim stylu"

Na wiosnę 2023 marka zaproponowała zestawienie dwóch zupełnie przeciwnych wizji. To połączenie idealnie wpisało się w obowiązujące trendy.

- Najbardziej cenię w tej kolekcji połączenie eteryczności, kobiecości, delikatności z pazurem i nowoczesnością. Myślę, że to jest super połączenie. Moją ulubioną zawieszką z tej kolekcji jest kwiat mimozy, który był bestsellerem w Dzień Kobiet. Bardzo mi się podoba ta kolekcja, jest totalnie w moim stylu - przyznaje Roksana Węgiel.

Nowa kolekcja biżuterii, torebek i akcesoriów marki Tous jest oparta o wizję sennych marzeń. Jedno z haseł przewodnich to "Marzenia to nasze pragnienia ubrane w obrazy. Tous nadaje im kształt".

- Artystka Leonora Carrington zaprasza nas do ucieczki od rzeczywistości – w podróż do onirycznego, magicznego świata - pełnego natury, ale związanego też z technologią. Także nasza kolekcja to zaproszenie do świata marzeń, do odbycia niezwykłej podróży, którą zapewni wam Tous - tłumaczy Anaïs Durand, dyrektor marketingu.

Kolekcja Tous wiosna 2023. Maffashion: "każdy znajdzie coś dla siebie"

Wszystkie artykuły nawiązują do momentu zasypiania. To, o czym śnimy jest zwykle odzwierciedleniem naszych doświadczeń, marzeń i planów na przyszłość. Tę wizję urzeczywistniono w formach nietuzinkowych, ale i praktycznych.

- Jest też sporo dużych elementów, które są lekkie i mamy na sobie coś, co jest bardzo objętościowe, ale nie czujemy tego ciężaru. Jest tu dużo nawiązań do siły kobiecości, trochę romantyczności, jest dużo kwiatków, znajdziemy też dużo koloru. To taka kolekcja, która daje dużo możliwości łączenia i każdy znajdzie coś dla siebie - mówi Maffashion.

Marka przeszła dużą ewolucję jesienią ubiegłego roku. Stawia na kreatywność i wyrażanie siebie, co docenili też goście. 

- Cały nowy pomysł na brand jest mi bliski. Bo to nie jest tylko zmiana loga, tylko pójście troszkę pod włos, dodania takiego pazura i rock&roll'a, bo to najfajniejsza rzecz, która scala tę całą wizję - komentuje Mikołaj Komar.

Redakcja cozatydzien.tvn.pl pisze przede wszystkim o rozrywce, kulturze i show-biznesie, ale trudno przejść obojętnie wobec tego, co dzieje się u naszego sąsiada. Dlatego będziemy pisać o wsparciu, jakie płynie z Polski dla mieszkańców Ukrainy. Najważniejsze informacje znajdziecie TUTAJ.

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości