Programy

Znamy pierwszą uczestniczkę "Hotelu Paradise 5". Kim jest Marika Worach?

Programy

Autor:
Ewa
Podleśna-Ślusarczyk
"Hotel Paradise 5"

Fani "Hotelu Paradise" nie mogą się doczekać kolejnego sezonu ich ulubionego programu. Na szczęście już od 21 lutego 2022 r. będą mogli śledzić losy uczestników, którzy w pięknej willi w Panamie będą szukać miłości. Wiemy już, kim jest pierwsza kobieta, która w raju zawalczy o miłość i pieniądze.

"Hotel Paradise" - Marika Worach, kim jest uczestniczka 5. sezonu?

Marika Worach ma 22-lata i pochodzi z Torunia. Mówi o sobie, że jest kobietą wszechstronną i trudno się z tym nie zgodzić. Oprócz tego, że Monika prowadzi studio tatuażu, jest również asystentką stomatologa i barmanką, a także prowadzi transmisje sprzedażowe.

Marika Worach Źródło: TVN7

Marika Worach ma ogromną pasję, która związana jest także z ukończonymi przez nią studiami. Jej miłość do motocykli i aut pokrywa się z tytułem specjalisty technika pojazdów mechanicznych. Ale na tym nie koniec, bo 22-latka jest także bardzo aktywna sportowo. Od 16 lat tańczy, gra również w piłkę nożną, siatkówkę, pływa i jeździ na rowerze. Od niedawna gra na ukulele i chce tworzyć muzykę.

Marika Worach Źródło: TVN7

22-latka z Torunia zdecydowanie uważa, że lepiej jej porozumieć się z mężczyznami, gdyż mają bardziej zbliżone zainteresowania. Niewiele kobiet tak bardzo jak ona interesuje się piłką nożną, motoryzacją i ... piciem piwa. Marika uwielbia podejmować wyzwania i żyć spontanicznie. Uważa, że jest w wieku, w którym trzeba żyć na 100%, bawić się, popełniać błędy, zakochiwać się i szaleć.  

Marika Worach Źródło: TVN7

Mieszkanka Torunia ma ma silną osobowość, gdy wszystko idzie po jej myśli jest aniołem, a gdy ktoś nadepnie jej na odcisk, potrafi pokazać pazurki. Zawsze mówi to co myśli i jest pamiętliwa.  Jeśli chociaż raz ktoś ją okłamie, całkowicie traci do niego zaufanie.

Marika Worach Źródło: TVN7

Marika Worach ponad rok temu została singielką, rozstała się z narzeczonym. W hotelu chciałaby zakochać się po raz ostatni. Kto może ją zdobyć? Szczery, zabawny, komunikatywny, empatyczny, rodzinny i spontaniczny mężczyzna. Jeśli chodzi o wygląd, to jej uwagę zwracają wysocy i dobrze zbudowani panowie. W partnerze szuka najlepszego kumpla i namiętnego kochanka, który będzie dla niej ostoją i jednocześnie da jej pełną swobodę.

Marika Worach Źródło: TVN7
Rozmowa z Vanessą z Hotelu Paradise o Indze
Rozmowa z Vanessą z Hotelu Paradise o Indze Czy Vanessa czuje rozczarowanie, że nie znalazła się w finale czwartej edycji „Hotelu Paradise”? Jak wyglądają jej relacje z Ingą? Czy potrafiła jej wybaczyć, że to przez nią odpadła z programu tuż przed finałem? Źródło: Co za Tydzień

"Hotel Paradise" sezon 5 a brak koncesji dla TVN7

25 lutego br. wygasa koncesja na nadawanie kanału TVN7.  TVN złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN7, na kolejne 10 lat ponad rok temu, 23 grudnia 2020 r.  Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności.  Mimo to do dzisiaj nie zapadła decyzja o rekoncesji. Bezczynność KRRiT wpływa destabilizująco na cały rynek medialny w Polsce. Działanie regulatora może doprowadzić do zamknięcia TVN7 w formule, która gwarantuje bezpłatny dostęp widzom w całej Polsce. Oznacza to, że Polacy stracą możliwość nieograniczonego korzystania z największego kanału rozrywkowego w naszym kraju. TVN7 to jedna z największych, najbardziej rozpoznawalnych i lubianych stacji w Polsce, działająca nieprzerwanie od 2002 roku. Od tego czasu kanał dynamicznie się rozwijał i obecnie zajmuje 4. miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji w grupie komercyjnej 16-49. Siódemka to kanał z koncesją naziemną, satelitarną i kablową. Blisko 30 proc. widzów ogląda go w telewizji naziemnej, czyli całkowicie za darmo. W 2019 roku Grupa TVN Discovery rozpoczęła znaczące inwestycje w TVN7 między innymi poprzez emisję nowych codziennych seriali, powrót kultowego reality „Big Brother” oraz produkcję nowych formatów, m.in. „Hotelu Paradise” czy drugiego sezonu „Brzyduli”. Dzięki nim TVN7 przekroczyło 5% miesięcznego udziału w rynku. „Brzydula” w sezonie 2020/2021 swoim zasięgiem objęła 20 mln widzów; kolejne edycje „Hotelu Paradise” dotarły do około 15 mln widzów (17,4 mln zasięgu jesienią 2020). 

Treści produkowane przez TVN7 mają charakter lokalny. W 2021 roku aż 8 z TOP10 najpopularniejszych programów stacji stanowiły produkcje polskie. Programy wyprodukowane w Polsce wypełniają około 70% całego czasu antenowego Siódemki. Kanał wspiera polskie firmy i inwestuje w Polsce, promuje polskie filmy poprzez pasmo polskich poniedziałków. Co roku 1,5% przychodu grupy TVN Discovery zostaje odprowadzone do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, wspierając polską kinematografię.

Zobacz także:

Autor:Ewa Podleśna-Ślusarczyk

Źródło zdjęcia głównego: FOT. GRZEGORZ PIEKARSKI/TVN

Pozostałe wiadomości